Zaworki dostaniesz tylko w aso - ok 70 zł chyba za sztukę (078 103 363 P). Te zaworki to można w taki prostacki sposób sprawdzić - ściągasz dekle i jak na wolnych ci siknie olej z nich podczas pracy silnika to znaczy że zaworki nie trzymają. Ten zaworek zaczyna puszczać jak ciśnienie oleju przekroczy 2.7 bara (
http://www.12v.org/engine/index.php?section=hw&sm=oil). Czyli jak masz zimny olej to w sumie powinien lecieć z niego olej, ale jak na rozgrzanym masz ok 2 bary to z zaworka nie powinien lecieć olej. Aha - z tego co ludzie pisali to olej jak siknie to dosyć mocno, więc trzeba jakoś "łapać' ten olej w szmatę - trzymać nad zaworkiem. No i często te zaworki po prostu się rozlatują, ale chyba te twoje wyglądają na całe.
Jak wynika z tej strony -
http://www.12v.org/faq/index.php?q=maint&r=1 - to jeśli rano klepią szklanki - czyli olej spływa z głowic - to odpowiedzialne będą raczej zaworki zwrotne znajdujące się pod deklem skrzyni korbowej, pod kolektorem ssącym. 078 103 175 D - zawor zwrotny, dostępny w aso za ok 80 zł. Chyba wezmę i zamówię bo chyba u mnie to będzie to.