.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 12:50:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [R4/R5 TDI] Odłaczenie EGR`a - minifotostory
PostNapisane: 02.sty.2014 16:18:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
przerabiałem ten temat, w m57 właśnie

ja wyciąłem tylko dwa pierwsze, są to tak naprawdę pre-katy i one szybciej się zapychają i mają większy wpływ na wstawanie turbiny,

wyciągasz kawałek wydechu ten za turbiną, wycinasz całe katy z obudową i tłumikasz wspawa Ci kawałki wcześniej wygiętych rur, po wyciągnięciu samych wkładów i zostawieniu obudowy możesz mieć buczenie/wycie dlatego nikt nie poleca tego zabiegu,
ja dla świętego spokoju udrożniłem/wyczyściłem sobie te dalsze katy,

dlaczego wszyskich nie wyciąłem? podobno po wywaleniu wszystkich jest dość znaczny smród, na tyle śmierdzi że ludzie potrafili wspawywać z powrotem stare katy, ponadto dalsze katy są zescalone z tłumikami środkowymi co też utrudnia operację wycięcia,

ps. za całe dwa prekaty dostałem około 500 zł, napewno ponad 400zł

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: