Witam. Mam problem ze swoją Audi A4 B5 98r. 1.9 tdi 110km. Otórz, niestety kupiłem ją od handlarza sprowadzoną z Niemiec z realnym przebiegiem 168tyś. ale ostatnio zauważyłem, że po przejechaniu kilku kilometrów robi się bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia, twarde wężę wody, a korek przy odkręcaniu prawie wywala (przez noc też ciśnienie się utrzymuje i samo nie schodzi). Do tego w płynie występuje nie dużo czarnej mazi (której nie zauważyłem zeby przybywało) tak jakby olej, ale nie jestem pewny. Co to oznacza? Uszczelka pod głowicą, czy może co innego? dodam że posiadam jeszcze starą astre 1.7D ze 100% pewnościa, że uszczelka jest walnieta i gdy ją odpalam przy odkręconym korku od zbiorniczka płynu chłodniczego to odrazu wywala płyn na zewnątrz, a w audi wszystko pracuje spokojnie, nie ma bulgotania. Na różnych forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Z tego co wyczytałem to albo uszczelka, chłodniczka oleju (nie wiem czy w tym modelu jest). Dodam, że temperatura silnika jest prawidłowa i ogrzewanie też działa dobrze. Może miał ktoś podobny problem i wie co dolega? bo nie chciałbym nadarmo ściągać głowicy. Z góry dzieki za odpowiedzi.
|