.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 17:09:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 15:35:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2014 15:13:22
Posty: 12
Auto: A3 2.0 Tfsi
Wtam miałem wczoraj taką sytuacje. Wsiadam do samochodu marka Audi A3 Tfsi odpalam bez problemu i sobie pracuje tak przez minute na postoju aż tu nagle obroty maleją, wskazówka obrotomierza sie lekko wacha i silnik gaśnie a z pod maski wydobywa sie biały dymek. Otwieram maskę i czuje swąd jakbym spalonych kabli czy cos podobnego. Próbuje ponownie odpalić auto ale już nie odpala tylko kreci i po 3 sekundach pojawia sie OIL PRESSURE. Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 15:41:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
po trzech-czterech sekundach zawsze pojawi się znacznik oil pressure na włączonym zapłonie a nie odpalonym silniku. Jest tak już od czasów B3/B4 z autocheckiem. Oczywiście, jeśli Twoje auto taką funkcję obsługuje elektronicznie.

Co do samej istoty problemu - sfajczyły Ci się kable, szukaj zwary w okolicy silnika.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 15:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2014 15:13:22
Posty: 12
Auto: A3 2.0 Tfsi
Myślałem że może jakieś zwarcie czujnika ciśnienia oleju ale chyba też mi sie wydaje że cos z kablami albo jakieś inne zwarcie. Mam nadzie że nic poważnego bo auto ma od paru dni dopiero i już taki problem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 15:44:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
rozumiem ,że tanie było...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 15:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2014 15:13:22
Posty: 12
Auto: A3 2.0 Tfsi
Czy ja wiem normalna chyba cena bo jeszcze opłaty mnie wszystkie czekają. Rocznik 2005 2.0 Tfsi 200km za 24000 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 18:57:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2014 15:13:22
Posty: 12
Auto: A3 2.0 Tfsi
Okazało sie że cewka zapłonu sie spaliła plus wymiana wtyczki. Czy przez to mogło sie coś stać ze sterownikiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ciśnieniem oleju
PostNapisane: 14.mar.2014 20:51:06 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Może byś tak łaskawie poprawił tytuł wątku i nie pisał posta pod postem :!: W przeciwnym razie wątek leci do kosza. Zasady nazewnictwa wątków są zawsze u góry strony.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: