Witam,
Auto przy zmianie biegów z 3 na 4 wchodzi w stan serwisowy (miga lampka od świec) auto traci moc maksymalna prędkość to 150km.
Błędy z komputera po pierwszej regeneracji proces wypalania kodem 10026:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0050
Revision: --H03--- Serial number:
Coding: 0011171
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 2C530083F32F
1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 194044 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2457 /min
(no units): 427.7
Pressure: 0 mbar
(no units): 33.0
Temperature: 271.4°C
Absolute Pres.: 0.0 mbar
Temperature: 23.4°C
Readiness: 1 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl
Part No SW: 8E1 910 156 H HW: 09L 927 156 B
Component: AG6 09L 3,0 TDI 171 0070
Revision: --H01--- Serial number: 4266184
Coding: 0000002
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 2C530083F32F
2 Faults Found:
006273 - Powertrain Data Bus: Missing Message: Acceleration Request
P1881 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
RPM: 0 /min
RPM: 0 /min
(no units): 30.0
(no units): 25.0
Temperature: 83.0°C
T.B. Angle: 60.0°
049408 - No Communication with Engine Control Module (SAE:ECM/PCM)
U0100 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Po kasacji błędów i zrobionej drugiej regeneracji wypalania filtra kodem 10016 znowu w czasie jazdy przy zmianie biegu z 3 na 4 pojawia się błąd:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8E0 910 401 P HW: 8E0 907 401 AL
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0050
Software Coding: 0011171
Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
VCID: 2C530083F32F
1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold
P2002 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 194090 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2667 /min
(no units): 535.8
Pressure: 0 mbar
(no units): 0.0
Temperature: 212.4°C
Absolute Pres.: 0.0 mbar
Temperature: 20.7°C
Readiness: 0 0 1 1 1
Procedura wypalania była robiona dwa razy raz przez mechanika jakieś 2 tygodnie temu po tym wypalaniu były takie zmiany, że czasem auto wchodziło w tryb serwisowy, a czasem nie tzn. uruchamiałem auto i wszystko ok aż do zgaszenia auta i ponownego uruchomienia. Po kilku dniach dynamicznej jazdy na sporcie S - skrzynia automatyczna znowu tryb serwisowy zapalał się za każdym razem.Po przejechaniu około 1000km zrobiłem kolejną regeneracje ponieważ zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych ale proces wypalania sam się nie mógł załączyć. Czy usunięcie filtra to już jedyne rozwiązanie ?
Mam też PrtScnrobione podczas regeneracji parametry z bloków
I odpowiednio:
MVB 100.1: (gr 100, pozycja 1 itd) Prędkość obrotowa silnika
MVB 100.3: "Licznik regeneracji".
MVB 100.4: Stan regeneracji, 0 - brak, 1 - proces anulowany
MVB 101.4: Stan regeneracji (001 - Rozgrzewanie, 010 - Regeneracja, 100 - Schładzanie)
MVB 102.1: Temperatura przed katalizatorem
MVB 102.2: Temperatura przed DPFem
Mam jeszcze jeden problem nie wiem czy te problemy są powiązane ale miałem dwa razy sytuację, że nie mogłem odpalić auta. Odpalenie dopiero przy psiknięciu we wlot powietrza samostarta. Po jednorazowym psiknięciu auto już się uruchamia normalnie prze jakiś czas (kilka dni było ok) ale sytuacja się powtórzyła i musiałem użyć samostarta jeszcze raz

z poziomu VCDSa nie ma dodatkowych błędów niż powyżej. Czy ktoś miał podobną sytuację ?