witam mecze sie i dojsc nie moge co boli moje auto mam juz go prawie poltora roku auto najpawdopodobnie ma wgrana mapke na 200km seryjnie 150 bylo audi a4 b5 1.8t aeb 06.06.2000 seryjnie 150 pokrecony na 200km podczas krecenie do konca wchodzi w tryb awaryjny. wyskakujace bledy sterowanie cisnieniem ladowania granicy regulacyjnej nie osiagnieto powietrze wtorne blad przeplywu i teraz wypadanie zaplonu cykl 1 i 3 wymienilem na używane ale orginalne to teraz pokazalo cykl 3 wypadanie zaplonu dziejie sie to z rana odpali normalnie i za chwile telepanie buda i znowu wypadanie zaplonu cykl 3 pozniej jak cieple pali normalnie. Z tego co zauważyłem to jak sie silnik nagrzeje to filtra powietrza tez nie idzie sie zbytnio dotknac chodzi mi o moduł na nim i jak gaz dodaje to płynnie nie wchodzi w obrót tylko silnikiem rusza i wchodzi w obrot
bylem u elektryka sprawdzal przekazniki i wszystko na postoju parametry w normie turbo rozlacza po 1,5 bara
wymienilem swiece na boscha podmienilem zawor n75 wymienilem filtr na taki co na pierwszy montaz jest 2 miesiace temu nowy filtr paliwa zawor dv czyscilem bo wczesniej nie domykal a mam roskrecalny odpinalem przeplywke i auto tak pól procenta lepiej jedzie rozrzad wymienialem jest ustawiony do znaków tylko przedtem chyba byl na wale przestawiony o jeden zabek czy to mozliwe auto pracuje równo na biegu jałowym
ogolnie chodzi mi o to rozlaczanie turba i podczas jazdy auto nie jedzie na 200km zbiera sie ale nie tak jak powinno
|