Jestem w trakcie zmiany auta z A4 na SuperB ewentualnie A6 c5/c6...
Tyle że doczytałem się kilku ciekawostek o silnikach 2.0TDI, które są zamieszczone w artykule:
http://warsztatvw.blogspot.com/2013/03/audi-20-tdi-vw-20-tdi-i-nie-tylko.html Znalazłem takowy cytat:
Cytuj:
Problem feralnego napędu pompy można rozwiązać poprzez usunięcie całego moduł wałków wyrównoważających wraz z pompą oleju i zastępują go tradycyjnym napędem znanym z 1.9 TDI
I tu chciałbym się spytać czy ktoś z kolegów na forum podjął by się ewentualnego przełożenia tego???
Znalazłem gościa, który to robi ale z Wawy do Kędzierzyn-Koźle mam kawałek drogi więc wolałbym bliżej...
Dla ciekawych link do tematu zmian:
http://forum.vw-passat.pl/threads/111123-Operacja-wyrzuceni-wa%C5%82k%C3%B3w-wyr%C3%B3wnowa%C5%BCaj%C4%85cych-Passat-B6-BMM