Witam, padł mi 2 raz regulator ciśnienia paliwa 0 438 161 008. Objawia się to tym, że pod maską okropnie czuć benzyną, ciężko odpala, nierówno pracuje a z króćca wychodzącego do filtra paliwa leje się paliwo. Wpadłem na pomysł aby tymczasowo zaślepić ten króciec i tutaj moje pytanie: Czy mogę to zrobić? Jakie będą tego konsekwencje? Jak wpłynie to na pompę? Chcę to zaślepić do czasu aż przyjdzie mi następny regulator, nie chcę żeby zalewało mi benzyną cały filtr i nie wiadomo co jeszcze.
Mogę teraz sam sobie odpowiedzieć. Próba zaślepienia nie wypadła najlepiej... Zaślepiłem króciec gumowym wężykiem bez zbrojenia, zaczął pęcznieć, puchnąć, ciśnienie które się tam zgromadziło było dość duże. Można było też zalutować wylot króćca ale wężyk działał w jakiejś części jak przepona. Trzeba czekać na nowy regulator.
|