Wygląda na to, że ECU tracił zasilanie a jak to się działo nałapał błędów związanych z osprzętem. Pierwsze co to sprawdź czy w obudowie kompa nie ma wody - możliwe, że tam wleciała i zamarzła a jak rozgrzewałeś silnik odpuściło i zwarcie się porobiło. Następnie przekaźniki pod komputerem i pod konsolą (pod kierownicą). Skoro mogłeś się jeszcze połączyć z ECU Vagiem to możliwe, że nie padł do końca. Nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia / zabezpieczenia na ECU zrobionego ?
_________________ Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX I znów Skoda
|