Hej, znajomy ma dziwny objaw w B6 z servotronikiem. Otoz ma przekladnie po regebracji ale ze starym zaworkiem od serotronika, na starej pompie ktorej nie wymienil.
W czym problem? Otoz odczuwa sie, sam slrawdzalem, ze sila jest rozna krecac w prawo a inna w lewo. Bywa nawet ze krecac w lewo jest lekko a po chwili juz opor. Jak sie szybko rusza kierownica to ten opor szybciej przychodzi. Pompa zaczela wyc po regeberacji.
Teraz pytanie gdzie szukac usterki zanim wysle przekladnie na reklamacje.
Ja stawiam na zawor serwotronica ale wolalbym aby ktos podparl moje slowa.
Wytapatane Zenkiem
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|