ghost1982 napisał(a):
Kliku napisał(a):
Zmienna gometria w turbinie do czyszczenia, bo wpada blad i wtedy nie ma mocy. Po ponownym uruchomieniu blad znika, az do momentu mocniejszego wcisniecia pedalu gazu.
To miałoby sens. Po wyłączeniu i włączeniu silnika turbina działa jak należy, ale zdarza się, że przy większych prędkościach czasem włącza się ograniczenie do 100 km/h i samochód zwalnia. A ile średnio takie czyszczenie może kosztować. Czy to jest to samo co regeneracja turbiny? Widzialem filmik, że jakis człowiek używał specjalnego sprayu do czyszczenia turbin i wydawała się to prostą czynnością.
Baskecior napisał(a):
Albo geometria zatarta albo czujnik ciśnienia doładowania padł.
Poprosimy o kody błędów ze sterownika silnika i logi z 010 i 011 dyn.
Nie mam skąd wziąć takich kodów, bo nie mam urządzenia do sprawdzania tego. Pytanie czy taki czujnik byłby wykryty w VAG.
Intejfejs kosztuje < 100 zł , program za darmo w necie, wiedza na forum.
Naprawa tego silnika bez diagnostyki to kombinacja alpejska ...
Sprawy sprayu do czyszczenia turbin nawet nie komentuję - zobacz jak wygląda wnętrze vnt i sam proces czyszczenia - są filmy na yt ...
Naprowadziliśmy cię na prawdopodobne źródło problemu, ale nasza diagnoza nie musi się pokrywać z rzeczywistością ...
Najpierw diagnostyka - później naprawa.