Energy napisał(a):
Tej skrzyni biegów na 99,9% nic nie dolega. Podczas redukowania na wysokich biegach ma prawo delikatnie szarpnąć, wymiana oleju i filtra może bardzo pomóc (koszt do 500zł). Może to też być wina sprzęgła lock-up. Wtedy trzeba by było oddać konwerter do regeneracji (700zł).
Nie Bój się tak tego automatu. Co do swap-u skrzyni to niepotrzebne koszta i kupa rzeźby, szkoda pieniędzy i czasu, lepiej kupić inny samochód w manualu.
a na co powinienem jeszcze zwrocic uwage podczas jazdy ponownej ? jakby przy niskich biegach szarpalo to cos jest nie tak ? ewentualnie jakbym sie zdecydowal na zakup i skrzynia bylaby uszkodzona to jaki bylby koszt wymiany lub naprawy jej? bo wiesz jakie panuje przekonanie u nas do skrzyni automatycznej ... tzn .droga w naprawach i nie ma za bardzo kto jej naprawic...

myslisz ze zakup za 11 tys tego auta jest oplacalny? wiem ze byla wymieniana turbina,rozrzad,akumulator ? ogolnie siln ik wydaje sie byc ok .