AFC to AAH na amerykę, ma chyba min EGR. Zasadniczo to te same silniki.
W B5 miałem AAH z czarnymi deklami, od stycznia, czy też lutego '96 takie szły.
W B5 AAH miały inną dolną i górną miskę olejową, taką jak w ACK. Samych dolnych misek nie da się podmienic. Musisz obczaic czy ten nowszy z inną miską siądzie w C4, ale raczej siądzie bezproblemowo, bo jak mi się pamięta ta nowsza miska jest mniejsza/delikatniejsza. Mogą byc jeszcze jakieś różnice w czujnikach. Np czujnik temp. dla kompa i zegarów jest w nowszym jeden 4pinowy, a w starszym są dwa oddzielne 2pinowe, o ile jeszcze dobrze pamiętam. Można rurę wodną łączącą glowice podmienic.
_________________ jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni  było B5 AAH quattro krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 było B4 AAH quattro
|