.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 23:04:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 09:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
No niestety korba się lekko zgięła, w związku z tym kupiłem drugi słupek, ale BAM.
Teraz pytanie co ze sterownikami (BAM kupiłem z ECU), więc jak wrzucą silnik, mają podpiąć sterownik od BAM, ale co z immo?

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 09:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
Coś się stało?
Ciężka noga Jr ??

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 15:14:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiadomo :( - kupiłem drugi silnik ze sterownikiem, ten jak wyjmą to rozbiorą będziemy kuć :)
A ogólnie to .. tak - auto ledwo zostało doprowadzone do porządku (bo miało lekki problem w górze) - okazało się, że regulator paliwa trup, no i młody pojeździł dzień, otworzył na 3'cim i dzwoni do mnie, że coś tłucze, jak wróciłem z wakacji to się okazało, nie tłucze, ale napier.... pod maską - albo korba, albo panewkę obróciło :( - taka diagnoza ze słuchu, zobaczymy jak rozbiorą :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 17:24:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zapewne korba odpuściła. Immo trzeba wrzucić ze sterownika BAM do licznika i kluczyka. Pytanei tylko jak zachowa się sonda. BAM ma szerokopasmówki a AMK jeszcze nie.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 17:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
Zapewne korba odpuściła. Immo trzeba wrzucić ze sterownika BAM do licznika i kluczyka. Pytanei tylko jak zachowa się sonda. BAM ma szerokopasmówki a AMK jeszcze nie.


patrząc na schemat AMK wydaje się, że jest szerokopasmowa już

http://obrazki.elektroda.pl/5571844300_1395099991.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 18:17:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
ETKA podaje, że przedlifty nie miały. Rocznikowo pokazuje znowu, że AMK zamiennie z BAMem. Ale numery różne.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 20:00:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
AMK jest rocznikowo z 2001 jak np AWT więc może mieć szerokopasmową, jak jest 5 przewodowa to w sumie nawet musi być


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 20:08:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
AMK było już z poczatkiem 2000 roku. Bez SAI i dziwnych urządzeń, włącznie ze zwykłą sondą. Zmodyfikowany APY w sumie ale moc ta sama. Po lifty już bodajże z SAI (tak podaje ETKA) i na szerokopasmówce - możliwe, że AMK przeszedł jakiś lift uszlachetniający :D

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 08.sie.2017 20:10:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
W Tolerance Data patrzyłem na schemat i to samo co wyżej z Vivid Workshop, ja tam w Etce AMK w 2000r nie widzę :D

APY ma zwykłą sondę

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 09.sie.2017 09:53:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Sonda to nie problem, bo AMK ma szerokopasmową, jedyne róznice między tymi silnikami to wsad w ECU.
Dobra na razie wrzutka i odpalą na sterowniku z AMK, a jak młody wróci z wyjazdu, to się zajmiemy uruchomieniem na sterowniku od BAM.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 09.sie.2017 10:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
bloku napisał(a):
Zapewne korba odpuściła. Immo trzeba wrzucić ze sterownika BAM do licznika i kluczyka. Pytanei tylko jak zachowa się sonda. BAM ma szerokopasmówki a AMK jeszcze nie.


Weż się rozwiń w tym temacie, bo nie kumam :(

Mam klucz i immo w zegarach co muszę zrobić?
Albo jak to zrobić, krok po kroku może ktoś wie...

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 09.sie.2017 18:39:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Immo przechowywane jest w liczniku, ECU i kluczyku. Jeśli masz kluczyk do immo to temat się upraszcza bo sam sobie wrzuci w ECU. Sądziłem, że chcesz zostawić stary kluczyk wtedy trzeba przerzucić immo do kluczyka i ECU. A tak dogadujący się kluczyk z licznikiem wrzuci w pamięć ECU.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 10.sie.2017 15:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Dd BAM mam tylko sterownik, reszta jest z AMK (licznik i dopasowane klucze)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 16.sie.2017 16:22:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Auto jeździ na sterowniku AMK, ale coś mi się wydaje, że wiem dlaczego zaczęło stukać - niebieski tak drze do przodu, że aż się boję ;) - podejrzewam, że siedzi tam jakiś lekko inny soft w ECU, trzeba będzie podjechać do kogoś, niech zajrzy co tam kto pozmieniał :)
Kto w stolicy?
Jadą wskaźniki doładowania i ciśnienia oleju, więc w przyszłym tygodniu młody już wróci z wakacji, to sobie ogarnie montaż, a ja odzyskam w końcu swoje czerwone i przestanę się bać ;)
Jak pogoda będzie jak należy, wpadniemy na sobotę do Torunia :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 16.sie.2017 17:41:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W stolicy to Niuton. Uderz do Noorca z SLG to Cię pokieruje do Niutona ;)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S3 8L - swap AMK -> BAM
PostNapisane: 16.sie.2017 18:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jak korba się zgięła to serii na pewno tam nie ma :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: