.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 22:50:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 19:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam

Turbo K16
216 Wtryski od Cowboya (dziekuje, bardzo ladne)

Mam na razie tylko Logi statyczne,

Group 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_239163.html
Group 003: http://vaglog.pl/log_239164.html
Group 000: http://vaglog.pl/log_239165.html
Group 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_239166.html
Group 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_239167.html
Group 004: http://vaglog.pl/log_239168.html
Group 011: http://vaglog.pl/log_239169.html



No i jest basic 11

Group 011: http://vaglog.pl/log_239252.html


pozdrawiam


Ostatnio edytowano 11.lis.2015 16:28:55 przez grzegorzAEL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 20:29:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Zapłon ok. Ciekawi mnie ile teraz auto będzie spalać. A jak odpalanie zimnego i gorącego motoru ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 20:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Cos na Basic 11 nie podnioslo mi obrotow, jutro sprawdce jeszcze raz.

Na zimno odpalanie gorzej
na cieplo dobrze

spalanie nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 21:04:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
011 bs nie zrobisz bo k14 nie było z vnt.

Zrób logi dynamiczne.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 21:24:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
A to tego nie wiedzialem
Dynamiczne jak bede mial druga osobe, lub 3. reke.

ps: to K16 ma vnt ???


Ostatnio edytowano 10.lis.2015 22:55:55 przez grzegorzAEL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 10.lis.2015 21:34:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
U mnie po założeniu nowych wtrysków (oryginalne 210`tki Bosch robione również u Cowboy`a) odpalanie też się trochę pogorszyło. Jest to związane z ustawieniem ciśnień. Stare wtryski z wiekiem otwierają się przy niższym ciśnieniu i rozruch jest łatwiejszy. Odpowiednio poprawione mapy w sterowniku przy okazji wzmacniania i będzie palił jak nowy.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 30.sie.2016 18:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam
Byl powoli czas na zrobienie logów, bo coś się Auto słabo zbiera, kopci, itd.
Myślałem ze turbo lub IC za mały, za gorąco czy tam czort wie.
No to do auta i na Autobahn. Dynamiczne robilem na 3 i na 4 Biegu. Temp tak okolo 20c°
Paru podejrzanych mam ale wolał bym posłuchać co na to prawdziwi fachowcy na tym forum.

pozdrawiam

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_276299.html
Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_276300.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_276301.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276302.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276303.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_276304.html
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_276293.html
Grupa 000, 004, 011: http://vaglog.pl/log_276294.html
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_276295.html
Grupa 000, 004, 011: http://vaglog.pl/log_276296.html
Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_276297.html
Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_276298.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 30.sie.2016 19:02:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Proponuję sprawdzić kompresję, następnie stan wtryskiwaczy [ ciśnienia w szczególności.]. Na jakim oleju latasz ?

Dawkę na wolnych specjalnie ustawiłeś na 7,5 mg/cykl ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 30.sie.2016 20:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Wtryski od Cowboya.
Dawkę ustawiał Spanky
Ja obstawiam Pompę, (coś tam było ze już słaba)
Pali też bardzo źle.
Olej 10W40 Mobil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 31.sie.2016 21:08:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ja wiem czy pompa slaba ?
Dla mnie wyrabia się swietnie.

U mnie jest podobnie w logach i tez zapala tak sobie.... ale tylko rano... później pali od strzala.
Ja bardziej zwalam na to ze wtryski mają ponad 400 tysi nalatane.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 31.sie.2016 21:54:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Napisał, że wtryski od cowboya. To raczej co innego.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 31.sie.2016 22:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
-dawkę wolnych obrotów ustaw ~4mg
-sprawdź wężyki, połączenia, podmień n75
-sprawdź szczelność, głównie opaski i stan przewodów pod nimi

co do tego odpalania kuknij jeszcze na dawke rozruchową, może idzie ją jeszcze podnieść żeby na zimno przy tych wtryskach lepiej wstawał

Problem braku mocy jest od dawna? Jak dajesz do podłogi czuć że słabo słabo i przed 3000rpm powrót mocy?

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 01.wrz.2016 12:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
toms001 napisał(a):
-dawkę wolnych obrotów ustaw ~4mg

Dawkę mogę spróbować ustawić, na razie szukam na forum jak to się robi. Znalazłem coś takiego.
viewtopic.php?f=27&t=66174&hilit=ustawienie+dawki+wolnych+obrot%C3%B3w

Cytuj:
-sprawdź wężyki, połączenia, podmień n75

gdzie one są dokładnie?

Cytuj:
sprawdź szczelność, głównie opaski i stan przewodów pod nimi

niby maja być szczelne, mechanik patrzył, jak chodzi o szczelność turbodoładowania, oczywiście mogę i ja sprawdzić wzrokowo czy wygląda na szczelne.

Słaba moc jest od jakiegoś czasu, ale się cały czas pogarsza, pod górkę prawie nie można ruszyć, (stroma góra, lub wyjazd z Garażu poziom -1, jak się zatrzymam na podjeździe.)
jedynie co da rady jak się turbo wkreci2500 do 3500, tam gdzie max moc.
Rok temu tuningował, Maciek z EDC, tuning jest dobrze wykonany, Wtryski od cowboya, powinno by dobrze.
Spadek mocy tak powolutku się pojawił, ze tak naprawdę zauważyłem teraz, jak założyłem kat, na przegląd, a auto dalej kopci. I spotkałem się z kolega - ma dokładnie takie samo Auto, cale originale nie chipowane. I ciężko mi było z nim się ścigać. Aha on ma 17. Opony a ja 16. I ledwo dawałem rady.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 01.wrz.2016 16:40:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Jak już pisałem dawka tutaj jak dla mnie jest za mała. Pomimo iż wtryski są nowe to po 5.000 - 10.000 km potrafią się rozregulować. Sprawdź kompresję to jest podstawa do dalszych działań.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 01.wrz.2016 19:15:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Ustawienie dawki: wchodzisz w silnik > login > wpisujesz 22158 > adaptacja > grupa 001 i tu zmieniasz dawkę na pracującym silniku.
Masz do tego pewien zakres do którego program, a w zasadzie nastawnik pozwoli Ci skorygować. Zakres możesz przesunąć luzując śrubki od czapki nastawnika i delikatnie gumowym młotkiem, ale jeśli nie wiesz o co chodzi to nie rób tego samemu bo jak przesadzisz to albo silnik się rozbiega albo nie będziesz mógł odpalić. Może akurat nastawnik siedzi tak, że będziesz w stanie vagiem zjechac z 7,5 do 4,5 to już będzie git.

N75 zdecydowanie podmień na próbę, lokalizacje znajdziesz na necie.

Z tego co widać po logach niby jest ok, ale ewidentnie brakuje ciśnienia na dole (nawet biorąc poprawkę na słynną turbodziure w aelu), pisałem o tych opaskach bo stawiam albo na minimalną nieszczelność która znika gdy turbo w mękach w końcu nadmucha tego ciśnienia albo na wadliwy (co też już przerabiałem) N75.

Powodzenia

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 15.kwi.2017 18:45:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam
Wreszcie i nareszcie znalazłem chwile na zrobienie Logow po wymianie silnika, (Jak kiedyś pisałem musiałem w zimie wymienić silnik po tym jak wypaliło mi dziurę w tłoku).


Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9Uf5ZSH.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Y5ZWK.html
Grupy 000, 003, 004: http://vaglog.pl/log-000_003_004_Nm1wU30.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_7C7Wr.html
Grupy 001, 007, 013: http://vaglog.pl/log-001_007_013_G1mM6.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_myP48f.html
Grupy 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_001_011_15y88q.html
Grupy 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log-003_001_011_VuEPz.html
Grupy 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log-004_008_010_V408tL.html
Grupy 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log-004_008_010_hZCy15G.html
Grupy 000, 003: http://vaglog.pl/log-000_003_63MG3.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_mCdVh3f.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_ut9YVAd.html


pozdrawiam grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 02.sie.2017 03:47:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Witam
Oto finałowe Logi po remoncie Silnika, Turba.
Jestem już bardzo ciekawy na kom.
Jak chodzi o jazdę to wszystko ok, nie lubi ciepła.
Pozdrawiam Grzegorz
ps: niektóre Logi są podwójnie robione, robiłem je na 3 i na 4 Biegu, w włączą Klima i wyłączą.


Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_8ARselC.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_j379Q.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_wb8051b.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_n383oa.html
Grupy 000, 004, 008: http://vaglog.pl/log-000_004_008_RRL2Rf.html
Grupy 000, 004, 008: http://vaglog.pl/log-000_004_008_kE64j.html
Grupy 000, 010, 011: http://vaglog.pl/log-000_010_011_7J63fv.html


Grupy 000, 010, 011: http://vaglog.pl/log-000_010_011_04F4CI.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_v6qT1VR.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_M4S86.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_T8G39g.html
Grupy 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log-004_007_013_4v76pra.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_r7WZjA.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_H39r1.html
Grupy 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log-000_001_003_mkr92y.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 02.sie.2017 09:13:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jakie tam masz graty teraz ?
Nie podoba mi się praca pompy wtryskowej.
Pokaz logi 000 Basic Settings i 004 statyczne na nagrzanym silniku.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 02.sie.2017 13:52:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Dynamiczne loguj po jednym bloku. Będzie lepsze próbkowanie. Powyżej 3500obr/min faktycznie pompa się nie wyrabia.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Logi Audi A6 C4 2,5l AEL
PostNapisane: 22.sie.2017 20:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Dziekuje za odpowiedzi
Zrobie Logi jak tylko się wyrobie. (ps: wszystkie Logi były na ciepłym silniku)

Obecnie: chip spanky, turbo k16 po regeneracji, reszta original. No i Silnik po kapitalnym remoncie, wszystko nowe lub za tulejowane.
pompę prze-lorze z starego silnika, tam jest podbite ciśnienie by turbo krzys, i kąty też trzyma, jak dobrze pamiętam.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: