Baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Tak, dwumasa w pakiecie.
Niemniej ulubionym motorem taxiarzy jest 1Z ,
w C5 masz AHU i do miliona km będzie latał bez większych problemów.
Po 10 latach nadal mam AHU,1Z i AFN`a także nie poszedłem w stronę awaryjności i planowego starzenia.

1Z został zakupiony pół roku temu

dwumas to żaden problem , zmiana na jednomas i zapominasz o temacie ...
A6 C5 i AHU ... nie bylo takich silników w tym modelu ... tylko AFN/AVG ....
Co Ty piździsz?
AHU występował w A6 od lipca 1999 roku. Następca 1Z z dwumasą.
90-konne TDI występowały od początku produkcji A6.
Pieluchę sobie zmień a nie dwumasę na jednomas.
Po diabła namiawiasz do złego?
AFN/AVG z racji vnt nie nadaje się na taryfę.
Musi być prosty klekot bez vnt lub jakieś benzynisko z Amicą ...
Zluzuj kalesony, bo znowu piszesz o rzeczach, o których pojęcia nie masz.
Napisze jeszcze raz ,żebyś tymi bredniami nie mieszał ludziom w głowie ...
A6 C5 nie było AHU, (sprawdz sobie w ETCE , a nawet zadzwoń do Ingolstadt)
a co do zmiany dwumasy na jednomas, co ja Ci będę pisał.... wyjdź z lasu.