.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 02:18:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi a3 8p 2.0 tdi bmm 140 hp dsg silnik problem
PostNapisane: 05.wrz.2017 18:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2017 02:05:19
Posty: 8
Witam wszystkich przepraszam że tutaj pisze mój pierwszy post ale mam problem z moją A3 8p 2.0tdi silnik bmm 140 koni którą kupiłem tydzień temu. A mianowicie auto do soboty jeżdziło wszystko było sprawdzone na kompie zero błędów w vcds było sprawne pewne, przed kupnem też było sprawdzane pod każdym kontem oraz potem w aso i było polecone. W sobote podczas ulewy jechałem zatankować auto na orlenie po zatankowaniu przyszedłem auto nie odpaliło na desce brak napięcia i czarno po przekręceniu kluczyka laweta i do domu. Okazało się że padł akumulator po włożeniu nowego auto długo kręciło ale wkońcu odpaliło lecz na desce świeci kontrolka silnika miga z świec żarowych oraz świeci z esp i tak do teraz jakby szedł w trybie awaryjnym. Podłączone vcds i w silniku wywala błąd P0322 czyli czujnik obrotów silnika lub jego obwód ckp - brak sygnału, w module Auto trans błąd P1848 czyli jednostka kontrola silnika - zapytanie w module, ABS błąd 01314 czyli chyba szyna danych can > sterownik silnika (ECM), w module Auto HVAC błąd 013 Check DTC memory nie wiem co to, w module steering assist błąd 00778 - stering Angle sensor (G85) też nie wiem co to i ostatni moduł Aux Heat błąd 00361 błąd Heater element for auxiliary heater (Z35) też nie wiem co to. Błędy kasowałem vcds i ciągle wracają te same w tych modułach. Zająłem sie obecnie głownie tym z silnika czyli podmieniłem czujnik wału na inny sprawny i dalej to samo czyli błąd g28 no signal więc pomierzyłem wiązke silnika od tego czujnika do wtyczki ecu i wszystko każdy pin ma przejscie zwarcia nie ma nigdzie czyli ok po podpięciu czujnika na piny przychodzi opór 760ohm z czujnika oraz jeszcze inny wyższy między pinami. Widać że wtyczka była już wymieniana bo kable były lutowane ale wszystko po pomiarze. Odpiołem czy to na zimnym czy rozgrzanym silniku wtyczka od czujnika wału auto zapala tak samo czy z podpiętym czy bez czyli brak reakcji błąd ten sam. Potem odpięty czujnik wałka rozrządu i tu auto bez niego nie zapala wogóle mimo że było odpięty i próba zapalania to w vcds błąd tylko dalej g28. Po podpięciu go zpowrotem auto odpali ale ciągle wszystko to samo lampki itd. W vcds sprawdziłem kont synchronizaci w grupie 4 tabelka 4 i czy to auto zimne czy rozgrzane do 90 stopni pokazuje cały czas 0 i nic sie nie zmienia czy dodając gazu na postoju czy w jezdzie to cały czas 0. Tyle co umiałem to sprawdziłem. Pytanie czy to może być jednak rozrząd lub zębatka co sczytuje czunik wału albo sterownik silnika albo wiązka? Będe bardzo wdzięczy za porady jeszccze co zobaczyć lub jak ktoś wie co dolega autu pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a3 8p 2.0 tdi bmm 140 hp dsg silnik problem
PostNapisane: 06.wrz.2017 09:47:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Akumulator który załozyłes to nówka sztuka ? Dedykowany do tego samochodu ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a3 8p 2.0 tdi bmm 140 hp dsg silnik problem
PostNapisane: 06.wrz.2017 16:02:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2017 02:05:19
Posty: 8
akumulator 74ah 680 A nówka taki jest obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a3 8p 2.0 tdi bmm 140 hp dsg silnik problem
PostNapisane: 19.lis.2017 20:37:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2017 02:05:19
Posty: 8
długo bo długo ale problem sie rozwiązał :) Po prostu poprzedni właściciel podmienił piny do od czujnika do ECU dał je zamienione.A po drugie czujnik wału jak i sam czytnik na wale korbowym też były do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: