Witam,
Proszę o poradę odnośnie skrzyni multitronic w a6 c5 2.8. Znajomemu skrzynia wpadła w tryb awaryjny, przestała odpalać z biegu D, mrugające PRND. Po otworzeniu sterownika okazało się, że uszkodzony jest czujnik f125, połączenia zostały poprawione i auto chodziło jak nowe. Usterka jednak powróciła, okazało się że po wrzuceniu D w blokach pomiarowych pokazuje błąd. Nastąpiło więc ponowne otwarcie sterownika- tutaj okazało się, że jeden "poprawiony" lut puścił. Połączenie zostało zlutowane, ale już bez poprawy. Nastąpiły problemy z połączeniem z TCM, lub komputer w ogóle go nie wykrywał. Został zamówiony drugi sterownik, podłączony i zdiagnozowany. Komputer bez problemu pokazywał położenie wybieraka, zero błędów, więc całość została złożona i zalana olejem. Auto ruszyło jak z fabryki, jednak po rozgrzaniu zaczęły występować problemy w postaci szarpania, dławienia się itd. Adaptacja nic nie pomogła. Na tą chwilę, dopóki auto jest zimne jeździ ok, brak jakichkolwiek błędów w sterowniku skrzyni. Proszę o informację, jak sprawdzić ciśnienie na elektrozaworach na poszczególnych biegach?. Widziałem gdzieś na elektrodzie temat, ale nie mogę go odkopać. W czym może być problem? Wiem, że skrzynia to padło, ale na starym sterowniku do momentu usterki jeździło super, a po wymianie na drugi (trwało to tydzień) pojawiły się takie problemy.
Dziękuje z góry za porady.
|