No raczej ktores łozysko w skrzyni lub w samym napedzie... objawy pasuja troche do łozyska na wałku atakującym.
Mam ten sam objaw w swoim B3.... dokladnie skrzynia "miałczala" przy jezdzie na 5 w okreslonym zakresie obrotów. Ale zanim podjałem decyzje o wymontowaniu i wyremontowaniu skrzyni.... zmieniłem olej na swieży. Oczywiscie objaw byl dalej slyszalny. Ale.... nie mialem czasu zeby sie tym zająć i tak uzywałem tego auta z tą miałczącą skrznią. I o dziwo z czasem skrzynia się wyciszyła.... tz. nie naprawiła... ale pracuje teraz znaczenie ciszej... prawie nie słychać tego "miałczenia". Może zacznij od wymiany oleju ( to najtansza opcja) i pojezdzij troche... dać skrzynke do remontu zawsze możesz.
_________________ Diagnostyka czyni cuda "The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."
S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka
Była : B5 Avant quattro ..APU.. Była : B3 Limo ..SB.. Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL.. Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN.. Była : B3 Limo ..SF.. Była : B5 TDi Avant ..AFN.. Była : B5 TDi Limo ..AFN.. Była : B4 TDi Avant ..1Z..
|