8lukasz6 napisał(a):
Podpiąłem auto pod koma i mam 6 błędów autem trochę trzęsie jak dodaje gazu i pare dni temu padła mi cewka dziś przyszła paczka z nowymi cewkami i świecami wiec zabieram się za wymianę. Jeżeli chodzi o kkime to wiatrak mi całkowicie padł i już wymieniłem na nowy te błędy to może być od tego ??
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 907 552 F
Component and/or Version: 2.4L V6/5V MOTR AT D03
Software Coding: 05152
Work Shop Code: WSC 30011
6 Znalezione:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Lean
P1138 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 927 156 BB
Component and/or Version: AG5 01V 2.4l5V RdW D14
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Błąd Zapis.: skrzynia
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 820 043 G
Component and/or Version: A6-Klimavollautomat D55
Software Coding: 00060
Work Shop Code: WSC 02324
2 Znalezione: klima
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01273 - Fresh Air Blower (V2)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Kolego , miałem u siebie ten sam błąd , auto jeździło czkawką , żabką i to od dłuższego czasu miałem .
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
Problemem okazała się nie dokręcona klema dość mocno na zacisku akumulatora . i był przeskok iskry , tak , że mi taką podkładkę plastikową lekko wypaliło na czopie akumulatora . Sprawdź sobie połączenia na akumulatorze , wszelkie kable plusowe , i masowe które idą na akumulator z alternatora - może gdzieś masę gubi , nie ma dobrego przejścia . Trzeba by to wszystko porozkręcać wyczyścić posmarować od nowa pastą miedzianą i poskładać .