Cześć.Od kilku tygodni jestem użytkownikiem całkowicie nowego Audi Q5 FY .Niestety od samego początku z autem jest pewien mały problem , otóż z układu przeniesiania napędu dochodzą stuki.Jest to najbardziej słyszalne gdy wolno jadąc (około 10kmh) z mocno skręconymi kołami lekko naciskam i puszczam gaz powodując sprzęglanie i rozsprzeglanie napędu.Rzuciłem się pod auto by zweryfikować czy jakiś luz rzuci się w oczy i zauważyłem że lewa flansza wychodząca ze skrzyni nie ma właściwie żadnego luzu natomiast prawa ma i to dość duży (na oko 3-4mm) a jako że prawa flansza wchodzi bezpośrednio do dyferencjału podejrzewam właśnie dyfer.Dodatkowo przy niektórych prędkościach da się usłyszać charakterystyczne dla łożyska pojękiwanie.Proszę o podpowiedź jaki luz powinien być na prawej flanszy w 100% nowym aucie i czy luz dyfra jest w ogóle regulowalny .
|