bloku napisał(a):
Ja zaczne od zapytania sie przy jakiej temperaturze silnika sprawdzales parametry? Czy jakies bledy wyskakuja? Przy odchyle 20st ju powinien ci pokazac blad ustawienia walka rozrzadu.
Co do braku wyswietlanych komorek to zaczalbym od sprawdzenia samego ECU czy nie jest zalane jakims plynem. Czesto brak droznosci na podszybiu powoduje, ze woda wpada do srodka wprost na ECU.
Wytapatane P20 Pro
Sprawdzane przy temperaturze 80/90 stopni. Żadnych błędów nie ma. Ecu suchutkie jak pustynia. Dlaczego nie wyskakuje mi ten błąd wałka rozrządu? Skoro pokazuje odchyłke 20 stopni to znaczy, że czujnik powinien być ok, prawda ? nie może chyba działać w 50% tzn. odczytać odchyłkę potrafi ale zapisać błąd w pamięci ECU to już nie ?
Biedron napisał(a):
LPG jest? U mnie sterownik LPG powoduje błędy komunikacji.
No właśnie jest... AC stag 300 isa2. U Ciebie powoduje zakłócenie też na kanale 093 czy jeszcze jakimś ? Ja mam tylko z 093 problemy i czy dobrze rozumiem, że jeśli wyłączę LPG przyciskiem na wskaźniku napełnienia butli to logowanie 093 musi pójść bezproblemowo ?