Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
W 40V jest niedopuszczalna. Zresztą w każdym silniku benzynowym V nie powinno być różnic większych niż 1 bar. Jeśli pomiar prawidłowo zrobiony i jest 10,5 bara to już jest informacja, że góra silnika do zrobienia.
Jeśli głowice były robione to pytanie co dokładnie? Czy koniki od popychaczy były zmienione czy nie (one też się zużywają powodując większy luz w skoku zawora). Kolejna sprawa to sam rozrząd - czy tylko przód zmieniany czy też łańcuchy i napinacze? Jeśli nie to tu można szukać przyczyn - złe ustawienie wałka powoduje nie domykanie się zaworów i kompresja ucieka.
Zawory były docierane do gniazd czy tylko głowice liźnięte i poskładane wszystko?
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|