Audi A4 B6 2.5TDI bfc, 2003r, 160000km.
Komputer wyrzucał dwa błedy 17134 i 18149 związane z Multitronikiem. Komputer został zregenerowany i błedy nie powracają lecz na biegu P i N auto nie reaguje na pedał gazu (przed i po naprawie). Jak pochodzi z 5 sek i jeszcze raz mu dam gaz do dechy to maksymalnie wzrosną do 1200rpm. Na biegach R i D autem strasznie szarpie. Podbija go do 1500rpm i rusza i puszcza. Dość mocno nim szarpie (silnik cały chodzi pod maską i widać jak koło się przesuwa w przód i tył). Olej został wymienony na właściwy do Multi (100% dobry) i weszło go 4.6L dokładnie. Wcześniej był czerwony a teraz wlałem taki bezbarwny. Jak przednie koła były w powietrzu i wrzuciłem mu D to po 2sek zaczeły się dopiero kręcic i po kolejnych 2sek stały już w miejscu. A mówiąc dokładnie to jak stał w powietrzu to było słychać jak by coś tak się załączało (nie przyjemny dzwięk). Takie chrobotanie. Podłączyłem go do VAG-com i mam wszystkie bloki pomiarowe. Na co zwrócić uwagę ? Czym może być spowodowane moje problemy ze skrzynią ?
Dzięki