Witam Kolegów,
Ja to dopiero odgrzeję temat - ponad 10 lat później

Kupiłem klasyka (S4) z silnikiem AAH 2,8 i niestety mam ten sam problem. Mimo dwóch napraw mających na celu uszczelnienie, nadal cieknie - mokro jest pod kolektorem ssącym. Mimo, że mechanik uszczelniał dekiel nad skrzynią korbową (nawet go podobno szlifował) nadal podejrzewam to źródło - bo nie chce mi się wierzyć w w uszczelki pod głowicą (nie mam masła pod korkami, nie ma spalin w układzie chłodzącym). Czy wiecie jaki może być haczyk z tym deklem (dlaczego trudno go uszczelnić?). Tam pod nim są jeszcze jakieś zawory - może ich uszkodzenie powoduje jakieś jaja z ciśnieniem? I może znacie jakiś warsztat z mazowieckiego lub okolic, który zna temat i mógłby się podjąć naprawy mojego klasyka za jakieś przyzwoite pieniądze?
pozdrawiam, Norbert