Po pierwsze masz Audi Coupe (8B) . Staraj się nie powielać błędów w nazewnictwie jakie pojawiły się w naszym kraju x lat temu

Co do problemów:
1. Zacząć od wymiany oleju w skrzyni. To podstawa która w dużym stopniu poprawi jakość pracy skrzyni. To zwykła hydrauliczna skrzynia, która wymaga wymianu oleju w skrzyni co maks 80kkm ale najlepiej co 50kkm. Możesz zrobić to sam ale musisz zwrócić uwagę na filtr bo są dwa rodzaje - przykręcany i wciskany.
Zastanawia mnie fakt funkcji sport. Czy oby na pewno to auto ma skrzynię z tym trybem bo nie pasuje mi rocznik do konfiguracji. Zapewne to przedlift (skoro 1990) i tam powinna być zwykła skrzynia automatyczna. Coupe z 2,3 + automat to bardzo fajna konfiguracja, rzadkość w przedlifcie.
Co do paska to mógł być zbyt mocno naciągnięty lub koła pasowe są już zużyte i go przycieło.