.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.mar.2025 22:04:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 05.maja.2020 20:06:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2014 23:10:26
Posty: 21
Witam mam pytanko w moim KV mam problem z obrotami tz na zimno wszystko jest OK odpalam wchodzi na 1200 po chwili spada na 800-900 dodam gazu odpuszczę i spada na te 800-900, ale jak jest rozgrzana i się zatrzymam to na wolnych trzyma 1200 dopiero jak wyłącze silnik i zapalę to ma 800-900.

Drugie moje pytanie kto ma takiego KV w coupe i powie ile to jedzie vmax ?, moja 170-180 i więcej nie chce .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 05.maja.2020 22:42:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Nie wiem jak KV ale 2,0JS w ośce spokojnie 200 zamykał.

Co do pierwszego problemu to warto podpiąć się pod analizator spalin aby zobaczyć czy czasem mieszanka nie jest zbyt bogata (czujnik temp. , wtryskiwacz rozruchowy lub np. źle wyregulowany przepływomierz powietrza)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 05.maja.2020 22:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
2.2KV to bodajże 136km :?: Cygaro 2.2 KU 138km bez problemu 220km/h.

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 05.maja.2020 23:46:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
audi_cygaro napisał(a):
2.2KV to bodajże 136km :?: Cygaro 2.2 KU 138km bez problemu 220km/h.


Tak. To te same piece, różnica kosmetyczna. KU to odpowiednik KV w C3. Podobnie jak późniejsze NF to AAR/NG

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 06.maja.2020 09:56:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
W 90% przypadków przyczyną są nieszczelności układu dolotowego i układu podciśnień. Zwykle są one niewidoczne, np. przez sparciałe wężyki, mikropęknięcie, nieszczelne gniazda wtryskiwaczy itp. Dopiero jak to ogarniesz, to warto szukać dalej. Druga sprawa to opory toczenia - sprawne hamulce itd.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 07.maja.2020 15:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2014 23:10:26
Posty: 21
Silnik jest po remoncie nowe wtryskiwacze, nowe gniazda wtrysków itp, wszystkie węże od podciśnien nowe . Może licznik przekłamuje bo mam koła 16
Też mi się wydaje że przy tej mocy i przy tej wadze licznik powinna zamykać .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 08.maja.2020 13:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
No to ciężko gdybac... A w ile osiąga 100km/h powinno być okolo 9s. Może rozdzielacz rozregulowany ?

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 08.maja.2020 16:04:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2014 23:10:26
Posty: 21
audi_cygaro napisał(a):
No to ciężko gdybac... A w ile osiąga 100km/h powinno być okolo 9s. Może rozdzielacz rozregulowany ?


Właśnie muszę zrobić jakiś pomiar przyśpieszenia katalogowo ma chyba 9.2s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 08.maja.2020 22:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
8.6s :)

Zrób sobie filmik, odtworzysz i zobaczysz jakie jest 0-100, 80-120 itp. Albo odżałuj, pojedź na hamownie i będzie wiadomo na czym stoi. Miała kiedyś lpg?

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 09.maja.2020 09:15:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2014 23:10:26
Posty: 21
audi_cygaro napisał(a):
8.6s :)

Zrób sobie filmik, odtworzysz i zobaczysz jakie jest 0-100, 80-120 itp. Albo odżałuj, pojedź na hamownie i będzie wiadomo na czym stoi. Miała kiedyś lpg?


Auto miało kiedyś LPG, ale po LPG nie ma śladu , silnik jest po remoncie a układ paliwowy cały nowy włącznie z rozdzielaczem paliwa i przepływką .
A czy akumulator ciśnienia paliwa może mieć na to wpływ ? , bo ja mam wywalony swój bo przeciekał, ale z tego co się orientuję to on jest potrzebny tylko żeby utrzymywać ciśnienie na zgaszonym silniku żeby auto odpalało od strzała .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 09.maja.2020 14:58:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Akumulator ciśnienia musi być przy K-jecie. Bez niego ciśnienie pulsuje, a K-jet/KE-jet jest na to wrażliwy, jak feministka na dowcipy o blondynkach.
Stare, ale ciągle niezastąpione:
https://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 10.maja.2020 10:54:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2014 23:10:26
Posty: 21
wordeck napisał(a):
Akumulator ciśnienia musi być przy K-jecie. Bez niego ciśnienie pulsuje, a K-jet/KE-jet jest na to wrażliwy, jak feministka na dowcipy o blondynkach.
Stare, ale ciągle niezastąpione:
https://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i

Pozdrawiam


Tylko czy ma wpływ akumulator ciśnienia paliwa np na przyśpieszenie czy prędkość, auto chodzi równo a jedyny jego brak odczuwalny jest przy odpalaniu dłużej auto trzeba pokręcić . W sumie jestem zdania że jak coś było to powinno być tylko ten akumulator to spory wydatek .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.2 KV
PostNapisane: 10.maja.2020 17:20:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Akumulator na jazdę nie ma wpływu, przecież on utrzymuje ciśnienie w układzie na 3,3 bar przy przy wyłączonym silniku a pompa ma 6,5bar ciśnienia roboczego, wtryskiwacze otwierają się od 4,7bar


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: