Jak w temacie, jest to moje pierwsze w życiu audi, kupiłem je z zapalonym checkiem, od początku był słaby, jednak poprzedni wlasciciel sugerował, ze ma to związek z klapami wirowymi w kolektorze, ponieważ takie błędy mu się pojawiły. Bez namysłu wysłałem kolektor wraz z kompem do firmy z okolic Rzeszowa - klapy usunięte fizycznie i z kompa, bledy zniknęły. Check jednak znow sie zapalił. Zawiozłem auto do warsztatu, gdzie serwisuje swoje samochody jednak niespecjalizuja się szczególnie w audi. Po podłączeniu kompa pojawily sie bledy czujnika walu i prawego walka wydechowego. Zamieniono czujniki dla sprawdzenia z prawej strony na lewą i dalej pojawiały się te same bledy. Sprawdzony został rozrząd, czyli jego ustawienie i ponad wszelką watpliwosc jest ustawiony dobrze (dodam ze rozrząd byl wymieniany około rok temu co potwierdzili mechanicy, ze jest ok) następnie wymieniono wariator na tym walku i błąd dotyczący walka rozrzadu znikł. Pozostal jednak blad czujnika wału i znów zapalil sie check, a auto dalej jest słabe. W tej chwili jest wyciągnięty silnik bo sprawdzany był wieniec, z którego zczytuje czujnik walu i tez jest ok. Ponownie sprawdzono rozrząd na blokadach dla pewności bo przy wyjętym silniku jest to poprostu wygodniej sprawdzic.
Dzis padła decyzja, aby zamówić wałek rozrzadu ten, który sprawia problem i porównać go z moim bo jest on dosc skomplikowany ze względu na jego budowę i może on sprawia problem jednak pomysły sie konczą.
Co to może jeszcze byc? Ma ktoś pomysl?
|