.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.mar.2025 11:48:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
PostNapisane: 20.sie.2020 14:27:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2020 14:20:33
Posty: 5
Witam.
kompresja po 11. Uszczelnilem dolot, wylot( pęknięty kolektor) podmienialem sondy, czyscilem przepływke i przepustnice, nowe przewody paliwowe filtr paliwa i powietrza, regulator ciśnienia paliwa, pompa sprawdzona 4.2 bara na bucie, plukane wtryski, zrobiony rozrząd na blokadzie, nowe lancuchy slizgi wyczyszczone nastawniki rozrządu, temperatury silnika w vagu w normie, praca nastawnikow wg mnie ok. Adaptacje przepustnicy, próbowałem podmieniac na inne ale juz 2 sztuki nie chciały się zaadaptowac gdzie z moją nie mam problemu. bez przeplywki bez roznicy prawie o 3g wiecej powietrza pokazuje. Albo przepustnica wysyła bledne sygnaly do kompa, sterownik silnika, albo wtryski leją chociaż czyszcząc tego nie zauważyłem bo pylily pod kompresorem. Świece beru, fajkocewki b6, skracanie dolotu dziala. Moj problem to zbyt maly pobór powietrza przez silnik tylko 100 gdzie powinien lyknac kolo 150 i co najdziwniejsze uboga mieszanka na jednym banku bardziej do czego komputer nie chce sie adaptowac. Oto moje logi na pb. Numery logów znalazłem dla c5 . Proszę o jakąś podpowiedź.



http://vaglogi.pl/log-000_007_006_J5vVV.html


http://vaglogi.pl/log-001_002_003_u7ttK.html
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_gAV2V.html
http://vaglogi.pl/log-016_026_027_5FD71.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
PostNapisane: 20.sie.2020 14:40:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Podaj model auta w tytule oraz treści. Po przeczytaniu można się tylko domyślić, że chodzi o A6 C5 i 2,8 ACK/APR. A jak wiadomo są jeszcze 12V AAH ;-)


Pokaż wartości dla bloku 093. Nie mniej jednak już widać, że przepływka leży. Maksymalna wartość na poziomie 99g/s gdzie powinno być min 135g/s. Jednakże pokaż no 093 i 090 (tu zrób logi dynamiczne). Bo to, że rozrząd na blokadach nie oznacza, że dobrze jest ustawiony. Te dwa bloki (w tym 090 dynamiczny log) pokaże nam jak pracuje zmienna faza a co za tym idzie zapłony.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
PostNapisane: 20.sie.2020 15:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2020 14:20:33
Posty: 5
a6 c4 ack a ze 30v jest w linku do loga wystarczy wejsc. tutaj zaplon i rozrzad jest na grupach 26 i 27. napisalem ze bez przeplywki nie ma zadnej roznicy. a patrzac na to ze teraz ma 100g i ma ubogo to jesli wymienilbym tylko przeplywke zeby dawala tyle co ma dac to paliwa do "bogatej" nie przybedzie tylko bedzie troche wiecej powietrza i troche paliwa ale nadal ubogo hm ?
w c4 nie ma wszystkich grup ktore sa w c5

dzieki za szybka odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
PostNapisane: 20.sie.2020 17:50:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Widzisz to wiele zmienia jak dopisujesz model auta. ;-)

Jeśli przepływka daje złe wartości do ECU (a faktycznie idzie normalna dawka) to korekty będą obcinać i zapłon i paliwo. Co za tym idzie masz moc obciętą o jakieś 30-40%. Wypięcie przepływki automatycznie daje sterownik w tryb awaryjny.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.8 nie jedzie. logi do oceny
PostNapisane: 20.sie.2020 19:52:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2020 14:20:33
Posty: 5
Nie bylo modelu gdyz na telefonie przerzucilen z innego forum temat gdyz tam nie znalazłem odpowiedzi a mialem tam auto w opisie, tutaj na szybko to zapomniałem o tym. Tak wiem o korektach gdzies nawet czytałem ile stopni zmieniaja sterowniki przy danej wartości afr ale nie mogłem znaleźć do motronika jak on dokładnie zachoeuje sie przy korektach. Tzn masz na mysli ze mapa jest juz tak rozjechana ze bez przeplywki nadal nie chce iść? Bo każdy testy przeplywki opisuje zeby ja wypiac i sprawdzić jak będzie pracować auto w Open Loop.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: