.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:21:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B2 2.1 KE]Wariujace obroty przy zapalaniu
PostNapisane: 10.kwi.2004 21:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Mam problem przy zapalaniu, a mianowicie zapalam z lekko przycisnietym gazem, no i obroty wsakauja na 2000 a jak puszcze gaz to spadaja do ok 500 lekko sie podnosza i dopiero jak pzytrzymam gaz (na 1100) to sie stabilizuja na 900 i chodzi rowno :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.gru.2006 12:23:29 przez jmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2004 21:59:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja powiedziałbym ze masz coś nie tak ustawione... chodziło by o powietrze...
Zauwazyłem u siebie ze jak zmieniłem ustawienia silniczka krokowego...to musiałem go często zakręcić kilka razy ... w tej chwili jest tak jak powinno i pali za 1 razem...
Nieweim jak jest u ciebie cała ta regulacja :/

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2004 09:40:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Moze regulacja na wtryskiwaczu biegu jałowego by sie przydała?
U siebie jak odpale (bez gazu) strzałka od razu staje na 900obr, poczy delikatnie opada na 750 i stoii jak drut.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2004 12:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Dobra tylko gdzie sie to reguluje, w ktorym miejscue tego szukac ??

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 20:42:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Witam!
Proponuje wymienic silniczek krokowy. U mnie tak samo wariowal i po wymianie bylo wszystko OK, ewentualnie sprobuj go przeczyscic. WD40 i jazda.

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 21:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Buddha napisał(a):
Witam!
Proponuje wymienic silniczek krokowy. U mnie tak samo wariowal i po wymianie bylo wszystko OK, ewentualnie sprobuj go przeczyscic. WD40 i jazda.


hmmm tylko gdzie on jest bo patrzylem e ETCE i ksizce obslugi i jakby go nie bylo :(
Albo sie nie znam :(
??

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 15:06:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
jmm

ja ci powiem tak:
ja przez to wszystko przechodzilem tylko jakies kilka miesiecy wczesniej

hehe powiem ci tyle
jak sie pozniej stabilizuje to zostaw bo zepsujesz bardziej
wazne ze sie stabilzuje

ja patrzylem i biegalem wymienialem jakies tam zaworki i pierdolki i dalej to samo

wiec to zostawilem

proboj odpalac bez wcisnitego gazu i jak odpali to wtedy wcisnij
i utrzymaj na 1,5 tys pozniej posc i zobacz co jest

oczwiscie moze ci sie udac to zrobic
moje objawy
plywajace oborty na zimnym :

zła dawka paliwa (regulacja na analizatorze spalin pomogla i to bardzo)

ktorys wtrysk kuleje

glowice ( i wszystko co z nia zwiazane, np roznie/zle ustawione zawory )

uklad zaplonowy

no w sumie to juz chyba wszystko co bylo u mnie przyczyna moze nie bezposrednia ale mialo to wplyw na oboroty na wolnych

poza tym w twoim autku(chodzi o wiek) uklad regualcj bieglu jałowewgo reaguje pozniej niz powinien

pozdrawiam

szczerez ja bym to na twoim miejscu zostawil

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 15:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
hehe moze rzeczywiscie zostawie
ale pojawil sie jeszcze jeden problem, jak ciieplego zapale bez wcisnietego gazu, to zazwyczaj zaskoczy i zgasnie, a potem przez jakis czas nie chce zapalic, a jak juz zapali to tak jaby na wszystkich nie pracowal :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 17:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

hmm tez tak u siebie mialem
hehe

nei wiem czy masz taka funkcje ale jak masz przekrecony kluczyk tzn na zaplonie i naciszniesz na dlugie swiatla to pompuje ci pompka przez jakeis 2 sek

ja takei cos mialem i tak jak bym sobie podpompowal pompka cisneinie i odrazu zapalala nie wiem czy to bylo to bylo specjlanie zrobione czy taki bajer ktos se zrobil czy moze jakeis zwarcie (calekiem mozliwe poprzedni wlasciciel nie byl w stanie obslugiwac dobrze odkurzacza a co dopiero mowic o audi :P )

teraz przygotowuje sie do swapa na silnik KU takze mam nadzieej ze bedzie lepiej :D:D (znowu bede musial opony szybciej wymieniac :D )

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2004 21:57:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Witam. Wracając do tematu(może troszkę ot).
wowo napisał(a):
Moze regulacja na wtryskiwaczu biegu jałowego by sie przydała?....


1. wowo, czy możesz bliżej sprecyzować tą regulację? czy występuje ona wewszystkich motorach(z wtryskiem oczywiście). Mam małą koncepcję i chciałbym poprawić "jałowe" obroty u mnie, a nie wiedziałem o takiej możliwości. U mnie siedzi 1,8 DZ. Czy jest możliwość tejże regoolacji w moim przypadku?(trochę lajkonik ze mnie jeszcze ;) )
2. mam jeszcze 1 pytanie. czy śróbką na kolektorze dolotowym do regulacji "lewego" powietrza dodatkowego ustawiamy dawkę powietrze tylko dla biegu jałowego podczas zimnego startu, czy równierz dla rozgrzanego motoru?(chodzi mi o to, czy regulacja ta ma znaczenie tylko dla zimnego silnika, kiedy jeszcze pracuje wtryskiwacz wstępny, czy równierz dla rozgrzanego motoru?)
PZDR. i THX za porady.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2004 23:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam


wowo cos nazmyslal nie ma czegos takiego jak wtryskiwacz biegu jalowego
akurat w tym motorze

jest cos takiego jak wtryskiwacz rozruchowy ,ktory dziala na zasadzie ssania i dziala albo przez 8sec albo do osiadniecia przez wode w chlodnicy 30 stopni celciuesza

ćwiru :

ta srubka jest baypassem dla przepustnicy i dziala nie zaleznie od calej reszty

dziala caly czas
na zimnym i na gorocym

na zimnym silniku dostajesz dodatkowa dawke paliwa zeby silnik sie rozgrzal do swojej dopowiedenij temp pracy i przez to sa zwiekszone leciutko oboroty

poza tym na zimnym silniku masz jeszcze jeden baypass dla przepustnicy
(nie wiem jak u ciebie czy bimetalowa blaszka czy silniczek krowkowy)

ktory jest otwarty na zimnym i zamkniety na cieplym

oczywiscie wszystko ladnie brzmi w teori w praktyce jest duzo gorzej


za plywanie wolnych obortow jest bardzo duzo rzeczy odpowiedzialnych

ale szczeglonie WYSOKA JAKOSC POLSKIEGO PALIWA

ktore nie tylko pomaga nam przy rozruchach zimnego silnika ale takze pomaga nam dbac o nasze wtryski i rozdielacz wtrysku nie wspominajac juz o pompce paliwa :P:P:P

przez 10 lat jezdzenie na jakims benzyno olejo rozpuszczalniko wodno czyms podobnym ma sie to prawo zepsuc

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2004 23:40:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
thx juziooo. właśnie o takie info mi chodziło.
nie mam co prawda pływania obrotów na zimnym i na ciepłym motorze, ale wydaje mi się, że mam za wysokie obroty, jak jest motor nie rozgrzany. u mnie jest to rozwiązane właśnie przy pomocy tegoż wtryskiwacza rozruchowego i już miałem cichą nadzieję, że mogę te obroty podregulować czymś innym niż tą właśnie śróbką-bypassem.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2004 07:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj jezeli masz za wysokie na cieplym silniku to moze ci puszczac powietrzee ta bimetalowa blaszka (ewentaulnie jak masz to silniczek krokowy) albo przepustnica moze sie nie do konca zamykac sptawdz naciag linki gazu czy jest luzny czy puszcza do konac przepustnice

sprawdz takze czy wtryskiwacz rozruchowy nie leje caly czas ale to mozesz latwo sprawdzic gdy bedziesz mial gorocy silniczek to wyłcz go (wycaignij wtyczne z niego)
wtedy zobaczysz czy spadna obroty


pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2004 10:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
nie, za wysokie mam tylko na zimnym, jak jeszcze działa ten wtryskiwacz właśnie. na rozgrzanym motorze mam tylko delikatne pływanie, ale to chyba nieszczelność na przewodach podciśnienia, bo mam jednego podejrzanego i muszę go ustrzelić w najbliższym czasie.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: