.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 09:51:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 21:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 13:18:56
Posty: 39
Lokalizacja: Irlandia
turbinka ma wirnik ten wirnik musi byc czyms smarowany poniewaz sie obraca tak z 100.000 razy na minutke wiec i musi byc smarowany a zeby olej sie nie wydostawal gdzies na zewnatrz to ma jakies uszczelnienia no i czasem te uszczelnienia wlasnie puszczaja do tego turbinka podzielona jest na 2 czesci
czesc napedzana spalinami i czesc tloczaca powietrze do silnika

jak pojdzie uszczelnienie na czesci napedzanej spalinami to wywala ojej do tlumika(katalizatora) i tam sie ten olej spala a z rury wydostaje sie piekny bialawy dym i po jakims czasie zabija nam katalizator

jesli pojdzie uszczelnienie w czesci tloczacej powietrze do naszego silniczka to mamy olej w calym dolocie tzn w rurach czesto sie zbiera w intercoolerze no a na koncu tej drogi dostaje sie wraz z powietrzem do komory spalania co powoduje tez dymienie

_________________
A4 B6 AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 21:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 13:18:56
Posty: 39
Lokalizacja: Irlandia
a co do zaworu egr w starszych silnikach tego nie bylo dopiero ekolodzy doprowadzili do tego,ze mamy takie cosik co naprawde jest zbedne!!!!

bardzo czesto ten zaworek sie psuje i sprawia problemy warto go zaslepic i mamy jeden klopot z glowy

nam naprawde do niczego nie jest potrzebny
a co do temperatury--to wtlacza on gorace spaliny spowrotem do komory spalania wiec napewno tylko dzieki niemu wzrasta temperatura sppalania a nie maleje!!!
jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi bo nie chcial bym zyc w bledzie :P

_________________
A4 B6 AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 21:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
W przypadku kiedy padnie ci uszczelnienei i olej zacznie dostawac sie na gorącą strone turbiny to silnik zaczyna "żyć swoim życiem" tzn. pomimo ze zgaszisz go kluczykiem on nadal pracuje. Zatrzyma sie w 3 przypadkach
Wypali sie cały olej i zgasnie
Silnik wczesniej sie zatrze i zgasnie
Zdusisz auto na biegu

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:18:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
no właśnie skończyem przeróbke - zatkałem EGR - wstawiłem przed rurkę z niego wychodzącą ( tą z harmonijką - karbowana ) kawałek blaszki miedzianej o gr. ok 2 mm. Wężyka z podciśnieniem z gruszki nie zdejmowałem. Odczucia są na razie jak najbardziej pozytywne :-) Mam nadzieje że nic nie zepsuje sie przez tą przeróbkę ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: