.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 12:52:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] Silniki V6, wymiana
PostNapisane: 11.paź.2006 11:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Moj silnik (2.6 V6 ABC) ma zdaje sie wywalone piersicenie na jednym tloku. Zroiblem glowice, ale dalej sprezanie jest niskie, po wlaniu oleju skacze na 15 zatem podejzewam wlasnie peierscien. W zwiazku z tym zaczynam sie zastanawiac czy to nie jest poczatek konca, i zaczynam przymierzac sie do wymiany silnika. W ziwazku z tym moje pytanie, czy (pomijajac iczywiscie uklad elektryczny) da sie bez problemu wlozyc silnik 2.8? Chodzi mi o mocowanie silnika oraz podlaczenie skrzyni beiogw. Skrzynie od 2.8 maja minimalnie inne przelozenia, ale to nie powinien byc problem. Czy wogole jest to mozliwe?

A przy okazji, gdybym wymienial te pierscienie to czy wystarczy to zrobic tylko na tym jednym tloku, odkrecic go, wymienic piersicenie i zalozyc spowrotem, czy tez pozostale tzeba robic, panewki moga byc stare, czy tez wymienic?

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 15:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Razem z pierścieniami, przydałoby sie i tuleje nową dać.

2.8 podpasi w stare mocowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: