.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 12:58:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 22:09:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
baskecik napisał(a):
Każde V6 TDI miało VTG :)


czy taka turbina wymaga zmiany softu? i czy samo fizyczne podłączenie może kumulować jakieś problemy?

harryON

p.s. czy wiesz w którym miejscu jest czujnik ciśnienia doładowania?

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 22:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
O to trzeba by spytac Mastersa i jemu podobnych :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 08:51:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
harryON napisał(a):
baskecik napisał(a):
Szukać porządnej turbiny VTG i montować ... to jest dopiero radość z jazdy ... kopie od samego dołu i nie trzeba czekać aż się turbo rozkręci ...


masz jakis konkretny model na myśli, który by przypasował do AEL'a?

harryON

ja bym na twoim miejscu nie kombinowal z turbo VGT .... gra nie warta swieczki ... kup od AAT lub AEL'a i juz ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 09:53:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
harryON napisał(a):
czy wiesz w którym miejscu jest czujnik ciśnienia doładowania?

wiem jak jest w 1Zecie i tu chyba powinno byc podobnie.
w okolicach IC powinna byc wpieta rurka ktora biegnie sobie do ECU w kabinie.
basket - zmiana turbiny na zmienna geometrie to tak jak zmiana 1Z na AFN wiec przerost formy nad trescia ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Bilu napisał(a):
harryON napisał(a):
czy wiesz w którym miejscu jest czujnik ciśnienia doładowania?

wiem jak jest w 1Zecie i tu chyba powinno byc podobnie.
w okolicach IC powinna byc wpieta rurka ktora biegnie sobie do ECU w kabinie.
basket - zmiana turbiny na zmienna geometrie to tak jak zmiana 1Z na AFN wiec przerost formy nad trescia ;)


o kurcze, rurka śmiga do ECU podsiedzenie :galy: ?

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 17:50:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Dzisiaj rozebrałem cały dolot, wszystko szczelne, turbinka kręci się bardzo lekko. Dodoatkowo sprawdziłem w serwisie tłumikarskim katalizator i czyściutki, prześwit w całej szerokości. Ostatecznie znalazłem winowajcę, wąż dochodzący do kolektora dolotowego, który doprowadza do ECU ciśnienie w kolektorzemiał dziurę taką, że palucha można było wsadzić do środka. Na szczęscie przy samyym kolektorze więc wystarczyło go skrócić o kilka cm i założyćponownie. Wymontowałem N75, po podaniu napięcia tyka i otwiera bądź zamyka przelot.

Po tych wszystkich akcjach pojechałem na nowe testy z VAG'iem. Proszę o ponowną ocenę bo przed zimą chciałbym zakończyć akcję z silnikiem.

I tak na jałowym

Basic Settings
Obrazek
Measuring blocks
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

i przy pełnym bucie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


dziękuję za pomoc i pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 21:57:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Masz strasznie mocno przyspieszony kat wtrysku patrz blok 000 pozycja 2 powinno byc 50-65 max a Ty masz 136 . Nie szkodzi to ale silnik twardo pracuje i jest glosny na wolnych dlatego masz w blok 004 taka zla korekte i 4,7% jest caly czas na tym poziomie bo nizej nie moze byc a powinien byc ruchomy nawet pomiedzy4,7-8 to sie wtedy wszystko zgadza. Nie wiem o ktorym n75 piszesz bo ten co jest przy przeplywomierzu to n18 . EGR nie pracuje u Ciebie wcale ale tym nie musisz sie przejmowac bo idzie zima :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 22:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
harryON napisał(a):
Dzisiaj rozebrałem cały dolot, wszystko szczelne, turbinka kręci się bardzo lekko. Dodoatkowo sprawdziłem w serwisie tłumikarskim katalizator i czyściutki, prześwit w całej szerokości. Ostatecznie znalazłem winowajcę, wąż dochodzący do kolektora dolotowego, który doprowadza do ECU ciśnienie w kolektorzemiał dziurę taką, że palucha można było wsadzić do środka. Na szczęscie przy samyym kolektorze więc wystarczyło go skrócić o kilka cm i założyćponownie.


dziura zaslepiona to i cisnienie w dolocie wróciło .... :peace: (011) ....

co do kata wtrysku sie nie wypowiadam bo nie wiem jakie ma byc w 2.5 TDI AAT ... ale z tego co pisza koledzy jest przyspieszony ... radze ustawic na prawidłowy bo zima idzie ... bedzie ciezko odpalic klekota .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2006 08:45:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
spanky napisał(a):
harryON napisał(a):
Dzisiaj rozebrałem cały dolot, wszystko szczelne, turbinka kręci się bardzo lekko. Dodoatkowo sprawdziłem w serwisie tłumikarskim katalizator i czyściutki, prześwit w całej szerokości. Ostatecznie znalazłem winowajcę, wąż dochodzący do kolektora dolotowego, który doprowadza do ECU ciśnienie w kolektorzemiał dziurę taką, że palucha można było wsadzić do środka. Na szczęscie przy samyym kolektorze więc wystarczyło go skrócić o kilka cm i założyćponownie.


dziura zaslepiona to i cisnienie w dolocie wróciło .... :peace: (011) ....

co do kata wtrysku sie nie wypowiadam bo nie wiem jakie ma byc w 2.5 TDI AAT ... ale z tego co pisza koledzy jest przyspieszony ... radze ustawic na prawidłowy bo zima idzie ... bedzie ciezko odpalic klekota .... ;)


czyli poza kątem zaczynam mieć normalne parametry, fajnie
dzięki

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: