.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 21:22:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 01:52:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wtryskiwacze kup nowe. Koszt ok 1000 zł (1Z) , 900 (ASV/AFN).
Można założyć od ASV o puknąć w nastawnik ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 08:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BART.W napisał(a):
Co radzicie zrobić z wtryskami ?
Robić same końcówki (jak sie da)?
Całe nowe?
Jeżeli nowe to może od AFN-a ?
Jakie koszty nowych wtrysków ?


kupuj nowe .... nie ma sie co jeb... z koncówkiami, koszt AFN/ASV 750-850 zł i ile radosci z jazdy ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2006 09:09:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
po wymianie na afn'owskie trzeba coś przestawiac w pompie/sofcie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 01:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Jak zmienić tą dawke paliwa
001:
840-861/min , 3.6-4.4mg/R , 1.42V , 88,2stC
na prawidłową?
wiem że można korygować vag-iem >Adaptacje/kanał 1-tylko że tam chyba sie ustawia napiećie nastawnika ,w tej chwili jest 1.42V .
Na jaką wartość to ustawić?
Jeszcze nie ustawiłem konta wtrysku, ma on jakiś wpływ na w/w wartości?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 13:06:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
No właśnie, jak zmienić dawkę paliwa? Ja także mam ją do korekcji... I jaka powinna byc ona prawidłowa w AFN? (chciałbym zaznaczyc ze mam silnik po wirusie, wiec czy dawka paliwa nie powinna byc nieco wieksza? czy nie ma to znaczenia?)
I jak można odczytać kąt wtrysku i jak go prawidłowo ustawić? Chodzi o silnik AFN...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 14:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ustawienie dawki plaiwa .... (pamietajce ze im mniej tym lepiej)

Special adaptations: Login code 12233:
To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
Enter 12233 as a Login code.
Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
This is done at your own risk!
Note that the EGR setting is for off-road use only...

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]

[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value".
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]

Channel 1: injected quantity
Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.

ustaw wartość : 32784 albo nizej tak zeby wskazanie bylo na poziomie 3 mg/skok

powodzenia ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 15:08:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
Kolejny raz DZIĘKI spanky :peace:
Ps. Jak mialbys jakies uzyteczne informacje na temat ustawień Vagiem to poproszę na maila: djset@o2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 17:19:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
Jak ustawie 32784 to mam 2,4-2,6 mg/skok. Wieksza wartosc to jest wieksza dawka paliwa, tak? Wiec musze podniesc np na 32800 by zwiekszyc dawke do 3mg? Jaka jest najlepsza dawka dla silnika po wirusie? Czy dawka 3mg/skok jest dawką oryginalną, znaczy sie fabryczną?
Obroty jałowe silnika ile powinny wynosić? Mialem 840, ale czy to nie jest za nisko?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 18:38:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
djset napisał(a):
Jak ustawie 32784 to mam 2,4-2,6 mg/skok. Wieksza wartosc to jest wieksza dawka paliwa, tak? Wiec musze podniesc np na 32800 by zwiekszyc dawke do 3mg? Jaka jest najlepsza dawka dla silnika po wirusie? Czy dawka 3mg/skok jest dawką oryginalną, znaczy sie fabryczną?
Obroty jałowe silnika ile powinny wynosić? Mialem 840, ale czy to nie jest za nisko?


ja mam u siebie 2.8-3 mg/skok .... przy ustawieniach rzedu 2.4-2.6 przy mocnym gnieceniu puszczał delikatnego baka ... :diabel:
co do obrotów to min 861 a max to 940 ... ustaw n 861 ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 19:44:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
spanky napisał(a):
ja mam u siebie 2.8-3 mg/skok .... przy ustawieniach rzedu 2.4-2.6 przy mocnym gnieceniu puszczał delikatnego baka ... :diabel:

Czyli mam rozumieć, że im mniejsza wartość tym wieksza jest dawka paliwa? Czyli jak mam 2,4 i ustawie na 2,8 to bedzie mi mniej palił? A jak ustawie na 2,0 to bedzie wiecej palil i nieco może bąki puszczać? Bo mi wlasnie puszcza czasną zasłonę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 20:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
djset napisał(a):
spanky napisał(a):
ja mam u siebie 2.8-3 mg/skok .... przy ustawieniach rzedu 2.4-2.6 przy mocnym gnieceniu puszczał delikatnego baka ... :diabel:

Czyli mam rozumieć, że im mniejsza wartość tym wieksza jest dawka paliwa? Czyli jak mam 2,4 i ustawie na 2,8 to bedzie mi mniej palił? A jak ustawie na 2,0 to bedzie wiecej palil i nieco może bąki puszczać? Bo mi wlasnie puszcza czasną zasłonę...


tak... wartość jest odwrotnie proporcjonalna ....
na 2 mg/skok Vag'iem nie ustawisz ... bedziesz musial puknac mlotkiem w nastawnik ... ;-)
z tym mniejszym spalaniem to bym sie tak nie podniecal ... ;-)
ustaw w granicach 3mg/skok i juz ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 22:48:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
Spalaniem to ja sie wogole nie przejmuje ;)
W chwili obecnej mam 2,4 wiec jak dam 2,8-3,0 to zmniejsze dawke paliwa, tak? Bo chyba jak dobrze rozumie to teraz mam za dużą dawkę paliwa, tak? I to chyba może być powodem mojego czarnego kopcenia... A moze ta dawka jest teraz odpowiednia? bo mam wirusa wgranego i moze tak powinno byc...? Czy nie zmuli sie jak dam z 2,4 na 3mg/skok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 16:52:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
djset napisał(a):
Spalaniem to ja sie wogole nie przejmuje ;)
W chwili obecnej mam 2,4 wiec jak dam 2,8-3,0 to zmniejsze dawke paliwa, tak? Bo chyba jak dobrze rozumie to teraz mam za dużą dawkę paliwa, tak? I to chyba może być powodem mojego czarnego kopcenia... A moze ta dawka jest teraz odpowiednia? bo mam wirusa wgranego i moze tak powinno byc...? Czy nie zmuli sie jak dam z 2,4 na 3mg/skok?


jezeli masz wirusa to osba piszaca program powinna Ci wszsytko poustawiac tak jak nalezy ...
ustaw na 3.0 mg/skok ... autko bedzie sie troszke gorzej zbierac z dołu ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 17:44:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
Ok, to ustawie tak jak mówisz, czyli ok 3 mg/skok, a jak bedzie za bardzo mułowaty to dam na 2,8 mg/skok ;-)
Skoro mam teraz 2,4 mg/skok i dam nieco więcej to powinno ustać mi wymienie (na czarno), tak? (bo o spalaniu to nawet nie myśle, gdyż jak ktos kiedys napisał, reduktor spalania jest pod prawą nogą :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 20:45:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Czarny dym w calym zakresie obrotów świadczy o źle napisanej mapie ... ciśnienie doładowania musi być tak dobrane aby przy normalnej jeździe nic z wydechu się nie wydobywało. Rożnica pomiędzy 2,8 a 3 mg/h będzie żadna.
Srednie spalanie po dobrze napisanym chipie musi spasc ... wszak silnik dostaje duzo wiecej powietrza. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 01:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Ustawiłem dawke paliwa vagiem na 3.0-3.2 z tendęcją na 3.2 .Więcej nie mogłem ustawić przez waga. Można jakoś mechanicznie ustawić tą dawkę?
Czy lepiej już nie ruszać?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 01:59:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Możesz stuknąć w nastawnik. Wtedy zwiększysz ją maksymalnie. Tak został podrezany mój 1Z ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 04:30:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
nie rozumie juz nic ;/
załóżmy ze mam 2,4mg/skok...
jak ustawie 3mg/skok to ustawiam dawkę mniejszą czy wiekszą? i czy wtedy spalanie wzrośnie czy zmaleje?
jak to jest???
bo juz sie zamotałem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 12:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2,4 mg/h - dawka WIĘKSZA
3,0 mg/h - dawka mniejsza

:)

Spanky Ci to łopatologicznie wytłumaczył.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2006 13:17:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
No to teraz wszystko jasne :) im wiecej tym mniej, haha :D
dzieki TDI-doktorzy ;-)
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: