.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:48:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 b3 1.8 PM]nieróna praca silnika
PostNapisane: 23.lis.2006 19:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2006 20:19:26
Posty: 72
Witam wszystkich i prosze was o pomoc mam problem ze swoją audiczką
Jak odpalam po nocy autko na bęzynie to chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry a jak przełacze na lpg jest troszkę lepiej ale to też nie to.A jak już sie zagrzeje to słychać tak nieregularne pukanie w tlumnik .Słyszałem że to moga być nieszczelne zawory .Ciśnienie na cylindrach to 11, 11, 9, 6 płynu nie ubywa .Co to może być
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2006 19:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
No jak masz 6 na jednym garze to silnik trup :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:29:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
mam to samo w b3 ale boje sie zmierzyc cisnienie :D Po co sobie psuc humor.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:46:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2006 20:19:26
Posty: 72
ale silnik nie bierze oleju mam zalany Castrol GTX magnatec 10w40 to chyba nie pierścienie tylko rczej głowica?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 21:14:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zrób próbę olejową i będzie wiadomo czy peirścienie czy głowica.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:37:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
A jak sie robi taka probe?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 23:02:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Bilo napisał(a):
A jak sie robi taka probe?


Aby sprawdzić sprężanie w silniczu trzeba:
- wykręcić wszystkie świece
- pózniej gaz w podłoge i kręcic rozrusznikiem, a druga osoba dociska zegar do gniazda świecy

Próba olejowa:
Wlewasz do każdego z cylindrow jakies 50 ml oleju i sprawdzasz sprężanie w ten sam sposob jak wyżej.

Tak to wygląda :) .

Jeżeli wyniki będą lepsze to oznacza, że pierścienie są słabe. Olej ma za zadanie uszczelnić połączenie tłok - pierścienie - tuleja. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: