.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:40:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5 TDI AKN, 12.2000 ABT 180 KM] Spadek mocy
PostNapisane: 25.lis.2006 17:11:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2006 12:56:11
Posty: 68
Lokalizacja: Hilden
Witam szanowne forum. Wiem ze ten temat walkowany jest jak to forum istnieje. Znalazlem w wyszukiwarce podobne tematy, ale pomimo tego sprobuje opisac swojea historie.Od kilkunastu miesiecy zauwazylem ze brakuje w mojej A6 mocy. Glownie na trasie i przy ruszaniu pod stroma gorke wciskajac na jedynce buta w podloge autko kulalo sie mala predkoscia i nie moglo przyspieszyc. Dopiero po czasie wyrwal do przodu.Na trasie z kolei brakowalo mu momentu obr.Kumpel ( mechanik od 16 lat u VAG ) poprawil ustawienie zaplonu do tego podlaczyl jakas skrzynka ( Fechlerspeicher ) i sprawdzil podczas jazdy na odpowiednch obrotach dzialanie pompy, turba i LMM. Turbo mialo 85 % wydajnosci a pompa wtryskowa byla ok. Zwazony byl LMM, ktory wymienilem. Bylo lepiej na trasie V max dochodzila do 230 km/h, ale z ruszaniem w gorach zapomniec wozek sie poprostu nie zbiera a jak juz to po czasie. Nastepnie mialem wymiane oleju. Zamiast jak zawsze Castrol Long Life zalalem Motula 8100 X- cess.Chcialem przejsc na gesciejszego syntetyka. Wywalilem to po przejechaniu 800km kiedy spod silnika slyszalem jakgdyby walki albo jakies lozysko pracowalo na sucho. Dziwny drugoplanowy odglos tylko na biegu jalowym. Spowrotem Castrol do srodka i po paruset kilometrach jak gdyby bylo lepiej i odnosze wrazenie ze te odglosy sie pomalu eliminuja, ale do konca pewnosci niemam moze nie chce tego slyszec ). Kilka dni temu jechalem po autostradzie i znowu zero przyspieszen autko jak gdyby ciagnelo pulsacyjnie malymi slabo wyczuwalnymi skokami. To samo w miescie spod swiatel but w podloge a on nic. Kiedys zapalalo sie do trzeciego biegu ESP bo chcial mielic kolkami, ale elektronika mu na to nie pozwalala, ale to historia. Dzisiejszy V max to 180-190 km/h i bardzo pomalu sie do tych predkosci zbiera. Na nowym LMM przejechalem okolo 10 000 km. Nie chce znowu inwestowac 90 Euro w nowy LMM. Czy przyczyna tego zamieszania moze byc N75, albo cos innego ?

_________________
Audi A6 2.5TDI, Chip ABT 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:46:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niestety, ale nikt nie wypowie sie na podstawie Twoich subiektywnych odczuc. przyczyn moze byc nieslychanie wiele [wg mnie podcisnienie - ale rowniez: dziura w dolocie, lmm, N75, kierownice w turbinie, kat wtrysku, wtryskiwacze, zatkany katalizator, pompa, zle napisany program etc.].

jest jednak prosta metoda - podlacz VAG-COM'a, zrob logi [zgodnie ze sztuka, na forum bylo wiele razy opisywane co i jak], po czym je wklej tutaj...

wowczas dostaniesz bardzo precyzyjna odpowiedz.



[+]
dziwi mnie olej - ja slysze sucha prace na Castrolu, z kolei na Motulu silnik pracuje aksamitnie...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 22:29:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
moze ten temat cos pomoze

-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: