.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:59:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1,9TDI 1Z] Jakie numery wtrysków?
PostNapisane: 24.lis.2006 17:11:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2006 16:08:26
Posty: 53
Witam. Prosze o pomoc w podaniu symboli wtrysków do Audi 80 B4 1,9 TDI silnik 1Z rocznik 1992 numer silnika 1Z001479. Mam okazje kupiż używki a gosc nie wie z jakiego modelu silnika one są


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 17:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
028 130 201 X tego 3 szt.[0 986 430 253 nr Bosch]
028 130 201 AX tego 1 szt.[0 432 193 852 nr Bosch]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 17:49:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2006 16:08:26
Posty: 53
Dzwoniłem do goscia i on ma wtryski o takim symbolu 028130201G i sterujący 028130201H czyli koncuwki sa inne. Czy to sie różnią?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 18:04:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Numery które Ci podałem pasują do 1Z do roku produkcji 93.
Numery które Ty podałeś pasują również do 1Z ale po 93 roku produkcji.

Taka jest różnica wg katalago ETKA.
Czym fizycznie się różnią to nie mam bladego pojęcia :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 18:30:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2006 16:08:26
Posty: 53
Byłem z nimi dzisiaj w warsztacie żeby je wymienic i gosc wymontował stare te używki nie założył bo twierdzi że nie bedą pasowac bo śa troche wyższe. Czy faktycznie nie bedą pasować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 22:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Pierwsze wtryski w silnikach 1Z były jednosprężynowe realizujące wtrysk jednofazowy. Aby poprawić kulturę pracy silnika w polowie 92 r zaczęto stosować wtryski dwu-sprężynowe.
Kolejna różniaca to rurki wysokociśnieniowe, te które prawdopodobnie posiadasz są za krotkie do nowego typu wtryskow, gdyż wtryski różnią się długością, także przy wymianie wtrysków na nowsze przewody też trzeba wymienić.
O ile dobrze pamiętam są jakieś problemy z jarzmami mocującymi wtryski... ale jest to podobno do obejscia ..... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: