.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:50:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [swap] 5-cylindrówka bez poduszki w pasie przednim
PostNapisane: 02.gru.2006 15:53:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jechał ktoś czymś takim albo wie jak zachowuje się auto z wyciętym pasem przednim tj.
bez tej poduszki. Słyszałem, że trzeba delikatnie sprzęgło puszczać bo silnik okrutnie szarpie...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 16:06:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bedziesz regularnie zrywal poduszki skrzyni biegow i silnika a przeguby wewnetrzne tez w koncu odmowia posluszenstwa zarowno na polosiach jak i na wale. a ekstremalnie rzecz ujmujac silnik moze Ci wybic dziure w masce albo ja otworzyc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 18:00:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przednie mocowanie na pasie MUSI być. Ja nie mam pasa też, ale mam dodatkowe wzmocnienie za IC właśnie pod tą poduchę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2006 18:23:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
hans napisał(a):
bedziesz regularnie zrywal poduszki skrzyni biegow i silnika a przeguby wewnetrzne tez w koncu odmowia posluszenstwa zarowno na polosiach jak i na wale. a ekstremalnie rzecz ujmujac silnik moze Ci wybic dziure w masce albo ja otworzyc


Hans napisz mniej więcej ile trzeba przejechać km aby to się stało bo ja nie miałem tej poduszki i nic mi się nie działo :) ( nie odbierz tego że twierdzę że nigdy nic się nie stanie)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 01:04:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
ja gdy nie jej nie mialem to mi rura idaca od ic nad glowica stukala w maske, po zalozeniu jest ok

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 01:11:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie wiem ile trzeba przejechac ale kiedys mialem u siebie luzna lape to lewarek zmiany biegow mial takie przemieszczenie przy puszczaniu sprzegla jakby sam biegi zmienial a kilku znajomym wybilo dziure w masce ale nie wiem ile u nich i dlaczego tej lapy nie bylo. poza tym inne polaczenia elastyczne przy silniku sa narazone na pekniecia i inne uszkodzenia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 12:08:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Bez tego prosisz się o kłopoty. Cyba nie widziałeś jak pięciocylindrówka na hamowni się szarpie przy ostrzejszej zmianie biegów. Radzę Ci zrób coś z tym. Zrób coś podobnego chociaż. Możesz spiąć silnik z podłużnicą łańcuchem 0 nie żartuję lub parcianym pasem i jeszcze fajniejszy sposób, to amortyzator silnika z mercedesa spięty z grodzią lub podłużnicą. Ale nic nie zastąpi przedniego mocowania, które dział w trzech płaszczyznach. Nie masz miejsca z przodu przez IC...ale jak masz spięte podłużnice z przodu? Wywal seryjny pas przedni i wyspawaj poprzeczkę uwzględniając mocowanie silnika. Warto je zrobić na prawie sztywno. Nie będziesz musiał za często poduszek skrzyni biegów.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 13:46:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Ja mam zachowany oryginalny pas przedni. Problem polega na tym, że silnik jest z auta po kolizji i ma zniszczone mocowania tej łapy. Ale w takim przypadku pomyśle nad wyprowadzeniem czegoś z prawej strony - tam gdzie mocowanie sprężarki klimatyzacji.
Thx wszystkim za opinie.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:03:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
lapa jest mocowana na 3 sruby i do niej mocowany jest alternator. nie mozesz jej pominac. jezeli zachowalo sie w calosci chocby jedno mocowanie to powinno przy drobnym wsparciu wytrzymac. tylko nie wpadnij na pomysl spawania badz wiercenia bloku. to jest zeliwo a ono bardzo nie lubi przegrzan i robienia dziurek

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:06:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
mechitro...a czy nie przełożyłeś do tego MC mocowania z tego poprzedniego silnika, który siedział w b2?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 16:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
- to nie jest żeliwo;
- nie przełożyłem, bo uszkodzone są gwinty w bloku;

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:54:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
O...to kiepsko. Ale całe? NIe złapią chociaż trochę? Wymyśl to jakoś. Naprawdę warto przedni odbój mieć.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:19:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mechitro napisał(a):
- to nie jest żeliwo;


a co ? chodzi mi o blok silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 23:25:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.kwi.2005 14:15:02
Posty: 269
Lokalizacja: tarnów
nie znam sie na zeliwie ale nie daloby sie nagwintowac pod rozmiar wieksza srube ?? moze za twarde jest zeliwo ??

_________________
sprzedam BC - komp pokladowy VDO do B4 - 350zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 23:48:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Sa tez niewiarygodnie mocne kleje do polaczen gwintowych. Np. firmy "Chester Molecular". Czesto stosuje te wynalazki w pracy. Niesamowite rzeczy sie wyrabialo przy pomocy tych produktow.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 11:20:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
musisz cos wymyslic, bo beda namioty na masce + wyrywane poduszki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: