.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:43:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABT]zmiana biegów na zimnym silniku
PostNapisane: 03.gru.2006 14:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
Witam Mam pytanie odn. zmiany biegów na niedogrzanym silniku. Ogólnie po odpaleniu na zimnym jadę dosyć spokojnie dopóki nie złapie ok 90 stopni ale chcąc dodać gazu po prostu dalej nie idzie 3 max do 50. Jeżeli silnik się rozgrzeje to wszystko jest ok na trójce spokojnie do 120 go rozpędzam. Czy Wy też tak macie? Nie wiem czy to jest normalne na zimnym czy może jakaś jest tego przyczyna.

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 20:38:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2006 23:17:02
Posty: 160
Ja tak nie mam, to cos powinieneś mieć nie tak

_________________
AUDI 80 B4 2.0 Pb+LPG
Usługowa naprawa komputerów zainteresowane osoby i firmy zapraszam na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 22:18:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.paź.2006 22:48:50
Posty: 240
Lokalizacja: Pabianice
Auto: A6 & A3
Do jakich 90 stopni. Albo cos z moim jest nie tak albo cos. Przeciez to benzyna nie TDi. Moj sie grzeje max do 75 80 i wlacza sie wentylator. A co do problem to masz cos nie tak bo u mnie zimny co prawda ma mniejszego kopa troche ale spokojnie idzie nawet to 130 na 3. Pozdro

_________________
Kupię Audi V8 tylko ciemne kolory najlepiej 4.2

A6 2.5 TDI Quattro '02 2007/-
A3 1.9 TDI 130PS '02 2012/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 23:40:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
Jeśli wiatrak włącza Ci się przy 75-80 to na pewno masz cos pokręcone nie może tak być biorąc pod uwagę to, że temperatura otwarcia termostatu to 87 stopni u mnie wiatrak włącza się przy 98 i chłodzi do ok 95 stopni mam jeden obieg i wydaje mi sie że jest ok. A co do tego przymulenia na zimnym to coś jest nie tak, może to aparat wtryskowy nie wiem Jeśli dodaje mu gaz na zimnym na jedynce to jest taki jest opór dochodzi do 20 na godzinę i potem jest przerwa (jak by się dławił) i takie przyśpieszenie skokowe (szarpnięcie) i tak samo z każdym kolejnym biegiem co prawda już nie szarpie ale go przydusza. Dlatego dopóki jest zimny przełączam biegi przy o wiele niższej prędkościach Poza tym nie mam żadnych problemów na gorącym silniku wszystko chodzi bez zastrzeżeń.

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 09:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Stroke, a sprawdzałeś czujniki temp. szczególnie temperatury zasysanego powietrza (ten przy wtryskiwaczu)? Może powiedział papa i ECU źle dobiera mieszankę na zimnym.
U mnie takie zjawisko nie występuje. Co prawda nigdy na zimnym nie kręcę silnika powyżej 3000, ale żadnych przymuleń nie zauważyłem.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 10:19:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
ziper87 napisał(a):
Do jakich 90 stopni. Albo cos z moim jest nie tak albo cos. Przeciez to benzyna nie TDi. Moj sie grzeje max do 75 80 i wlacza sie wentylator.

Sprawdz termostat u siebie i czujnik temperatury.
Optymalna temp to 90st. a wiatrak sie powinien włączać przy ok 93-95 ;)

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 10:32:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.cze.2006 20:13:26
Posty: 194
Dzięki Danek za sugestie :)

_________________
B4 ABT only pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2006 16:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
No jasne ziper, wiatrak przy 75-80 i jeszcze jeździsz 130 km/h na trójce na zimnym silniku...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: