Na moje oko soft jest mocny, lecz robiony chociaż przez kogoś [nie debila], lecz jedno mnie zastanawia, czy program był robiony na pokaz i oczekuje reakcji tłumu AKP, która widać olała to ciepłym sikiem, czy tuner któremu ufasz zrobił Ci takie kopyto (przed spadkiem dołu obr.) i zapoznał Cię co się wiąże z taka eksploatacją 2,5 V6... zapewne nie. Choć tego nie wiem.
1.Sprzęgło oczywiście, leci szybciej...
2.Nie ma kpl logów więc cieżko ocenić dużo rzeczy.
3.Zwiększenie ciśnienia w silniku, z czasem spowoduje lawinę wycieków...
4.Turbo bez [OB] średnio utrzyma "kopa" pi razy oko 30tkm (jeżeli reszta domaga).
5.Intercooler b.podatny na rozszczelnienia (pamiętaj piszę to w zależności od stylu jazdy) co kiedy padnie, bo tego nie wie nikt. Chyba ze mistrz od 2,5 którego prześwietli od A - Z, tez napisze Ci w przyblizeniu... ja to piszę ze swojego doświadczenia.
6.Potliwość dekli zaworowych, które się teraz kupuje w calości 400zl szt.
7.Przeładowanie Turbo, bardzo niebezpieczna rzecz ze względu na następstwa uszkodzenia turbiny, sassanie oleju (zasmarkanie katalizatora). Żar z du... wypalanie gniazd zaworowych. Wessanie łopatek Turbo do głowicy, wybuch z serii "pogromcy mitów"
![n :):](./images/smilies/052.gif)
co do wtryskiwaczy, można polemizować na róznych plaszczyznach.
8.Wałki i hydraulika napiszę to raz dla niedoczytanych...
Po modzie, ulega "skupceniu" szybciej, w serii jak to niektórzy piszą jest kupa. Nie jest, tylko trzeba wymienić za czasu tyś km "sredniej krajowej usterkowej"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
i lata z moca serii dalej. Teraz są wałki regenerowane/zamiennki + sprawdzona hydraulika INA nie za kosmiczne pieniądze. Jeżeli się do tego zastosujesz spokojna głowa o głowice...(pomijając turbo)...
9. Co to pompy VP44 i 80mg/skok na życzenie kierowcy, nie znam jej może nie ma blokady, lecz ograniczenie momentu z kolumny 2 i 3 nie wygląda kosmicznie, ale jest to także spowodowane innymi czynnikami na to uwarunkowanymi. (takie wrózenie z fusów, tym bardziej)
10. wszystko trzeba szybciej wymieniac dla rozsądku, olej, rozrzad, filtry. Co w 2,5 jest najgorsze cenna rozrzadu oryg.
To co u Ciebie koi w oczy to doładowanie ~ 2,5 milibar (co w w serii AKE jest max ~2,2 mbar do 3,5RPM), czy wynikającę z mapy tunera (Tak mi się widzi). Jak pisałem robi się logi na serii widać lepiej i można o tym pogadać. Z tego co się nasuwa "tuner" nie zlogował auta przed modem.
pozdrawiam.