.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:01:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AKE] komplet logów - prośba o fachową ocenę
PostNapisane: 09.sie.2010 17:32:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
Poniżej zamieszczam komplet logów - prośba o fachową analizę. Dodam, że auto jest po chipie i tydzień czasu jeździło żeby nie powiedzieć latało. Po tygodniu od chipa straciło moc na dole, zaczyna jechać od 2200rpm i to nie tak jak wcześniej. Czyżby VNT padało ?
LOGI:
Próba statystyczna:
000: http://a.imageshack.us/img175/7891/s000.jpg
000BS: http://a.imageshack.us/img148/8909/s000bs.jpg
001: http://a.imageshack.us/img828/429/s001s.jpg
003: http://a.imageshack.us/img28/3867/s003mk.jpg
003BS: http://a.imageshack.us/img375/8229/s003bs.jpg
004: http://a.imageshack.us/img809/3824/s004a.jpg
004BS: http://a.imageshack.us/img213/4509/s004bs.jpg
007: http://a.imageshack.us/img571/5730/s007.jpg
011BS http://a.imageshack.us/img697/7752/s011bs.jpg
013: http://a.imageshack.us/img63/3177/s013b.jpg
014: http://a.imageshack.us/img64/5214/s014z.jpg
018: http://a.imageshack.us/img836/8019/s018.jpg

Próba dynamiczna:
000: http://a.imageshack.us/img23/1795/d000s.jpg
001: http://a.imageshack.us/img693/2695/d001c.jpg
003: http://a.imageshack.us/img248/2002/d003v.jpg
004: http://a.imageshack.us/img580/685/d004.jpg
008: http://a.imageshack.us/img830/8604/d008.jpg
010: http://a.imageshack.us/img256/3265/d010q.jpg
011: http://a.imageshack.us/img638/6089/d011v.jpg

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 18:50:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Niezłe doładowanko :| , mam pytanie jedno, gdzie to robiles? Pojedz tam i ządaj zwrotow i wgrania serii. Póki jest zólte swiatlo, po tygodniu czujesz spadek dolu? Za mc uwalisz T. Nie pisze o reszcie. Bez wzgledu na przyczyne spadku mocy na dole ''nieszczelnosc, mniejsza wydolnosc T, czy VP44", Ps szkoda ze nie ma 008 stat. pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 19:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
grejf napisał(a):
Niezłe doładowanko :| , mam pytanie jedno, gdzie to robiles? Pojedz tam i ządaj zwrotow i wgrania serii. Póki jest zólte swiatlo, po tygodniu czujesz spadek dolu? Za mc uwalisz T. Nie pisze o reszcie. Bez wzgledu na przyczyne spadku mocy na dole ''nieszczelnosc, mniejsza wydolnosc T, czy VP44", Ps szkoda ze nie ma 008 stat. pozdrawiam.


Możesz sprecyzować co może być konretnie przyczyną spadku mocy poniżej 2000rpm ? Z analizy dynamicznej grupy 011 wynika, że turbo nie daje tego ciśnienia, które rządza mapa poniżej 2000rpm. Czy nie świadczy to o tym, że to wina turbiny ? Gdyby układ był nieszczelny silnik pownien przechodzić w tryb awaryjny... pompa choć mało wydajna jest raczej sprawna... 008 stat. patrzyłem i przepływka dawała rzeczywiście trochę za mało... (600-700)

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 19:28:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
baki_wawa napisał(a):
grejf napisał(a):
Niezłe doładowanko :| , mam pytanie jedno, gdzie to robiles? Pojedz tam i ządaj zwrotow i wgrania serii. Póki jest zólte swiatlo, po tygodniu czujesz spadek dolu? Za mc uwalisz T. Nie pisze o reszcie. Bez wzgledu na przyczyne spadku mocy na dole ''nieszczelnosc, mniejsza wydolnosc T, czy VP44", Ps szkoda ze nie ma 008 stat. pozdrawiam.


Możesz sprecyzować co może być konretnie przyczyną spadku mocy poniżej 2000rpm ? Z analizy dynamicznej grupy 011 wynika, że turbo nie daje tego ciśnienia, które rządza mapa poniżej 2000rpm. Czy nie świadczy to o tym, że to wina turbiny ? Gdyby ukłpompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...ad był nieszczelny silnik pownien przechodzić w tryb awaryjny... pompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...


W cale nie powinien wpasc w tryb awaryjny, z analizy logów po "modyfikacji" to mozna spekulować tylko na temat jej stanu, lub nieszczelnosci. Realne przedstawienie stanu w/w problemu widac by bylo na progranie seryjnym. Gdzie robiles soft, jak nie chcesz pisac ogólnie moze byc pw. :):

i nie rozumiem
Cytuj:
pompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...008 stat. patrzyłem i przepływka dawała rzeczywiście trochę za mało... (600-700)


co i tak nie zmienia faktu, ze z takim doladowaniem T powie pa.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Ostatnio edytowano 09.sie.2010 19:36:55 przez grejf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 19:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
grejf napisał(a):
baki_wawa napisał(a):
grejf napisał(a):
Niezłe doładowanko :| , mam pytanie jedno, gdzie to robiles? Pojedz tam i ządaj zwrotow i wgrania serii. Póki jest zólte swiatlo, po tygodniu czujesz spadek dolu? Za mc uwalisz T. Nie pisze o reszcie. Bez wzgledu na przyczyne spadku mocy na dole ''nieszczelnosc, mniejsza wydolnosc T, czy VP44", Ps szkoda ze nie ma 008 stat. pozdrawiam.


Możesz sprecyzować co może być konretnie przyczyną spadku mocy poniżej 2000rpm ? Z analizy dynamicznej grupy 011 wynika, że turbo nie daje tego ciśnienia, które rządza mapa poniżej 2000rpm. Czy nie świadczy to o tym, że to wina turbiny ? Gdyby ukłpompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...ad był nieszczelny silnik pownien przechodzić w tryb awaryjny... pompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...


W cale nie powinien wpasc w tryb awaryjny, z analizy logów po "modyfikacji" to mozna spekulować tylko na temat jej stanu, lub nieszczelnosci. Realne przedstawienie stanu w/w problemu widac by bylo na progranie seryjnym. Gdzie robiles soft, jak nie chcesz pisac ogólnie moze byc pw. :):

i nie rozumiem
Cytuj:
pompa choć mało wydajna jest raczej sprawna...


SOFT robiłem prywatnie, żadna znana firma. Dajesz mi do zrozumienia, że zrobiłem chip na niesprawnym aucie..... i chyba muszę się z tobą zgodzić... turbo gwizdało już dłuższy czas i nawet przed chipem czasami traciło dół... objawy były identyczne... Powiedz mi tylko czy na zregenerowanej turbinie przy tym programie nie będę miał problemów... Program robił człowiek polecony i raczej mu ufam co do umiejętności - nie zmiania to jednak faktu, że turbo jest do zrobienia...

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 19:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Jak chcesz jezdzic z takim kopem, to licz sie z tym, ze regenerowana moze byc na nie długo, takze depcząc non stop, w dodatku zrobic spustoszenie w glowicy ect..... ;) Po prostu.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 19:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
grejf napisał(a):
Jak chcesz jezdzic z takim kopem, to licz sie z tym, ze regenerowana moze byc na nie długo, takze depcząc non stop, w dodatku zrobic spustoszenie w glowicy ect..... ;) Po prostu.


Jeżdzę raczej spokojnie ale lubie mieć zapas pod nogą, olej zmieniam co 12000km. Długo nie wytrzyma tzn. ile ? 10tys, 20tys. 50tys. 100tys.........

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2010 10:35:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
baki_wawa napisał(a):
grejf napisał(a):
Jak chcesz jezdzic z takim kopem, to licz sie z tym, ze regenerowana moze byc na nie długo, takze depcząc non stop, w dodatku zrobic spustoszenie w glowicy ect..... ;) Po prostu.


Jeżdzę raczej spokojnie ale lubie mieć zapas pod nogą, olej zmieniam co 12000km. Długo nie wytrzyma tzn. ile ? 10tys, 20tys. 50tys. 100tys.........


Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, Turbo do AKE [jeżeli w porę wymienisz], aby go nie zassało to stosunkowo nie duży koszt [regenerowana laserowo wyważana]. Lecz napiszę Ci trochę "szczerze" V6 2,5 NIE znosi mocnych programów. Czyt. wiąże się to z dużymi wydatkami... eksploatacji. Masz A4 moim zdaniem ze zdrowym motorem 180PS to swietny kompromis tego całego bałaganu.

dawka obecna na życzenie kierowcy 008Nd - 80mg :), lecz już ograniczenie dawki (momentu obr) - 50mg, a ograniczenie dawki poprzez masę zasysanego powietrza (ogr dymienia) ~53 mg, Zawsze od razu po modzie powinieneś robić logi, potem masz większe szanse na przybliżone wskazanie niedomagania...

Tyle OT. pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2010 13:01:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
grejf napisał(a):
baki_wawa napisał(a):
grejf napisał(a):
Jak chcesz jezdzic z takim kopem, to licz sie z tym, ze regenerowana moze byc na nie długo, takze depcząc non stop, w dodatku zrobic spustoszenie w glowicy ect..... ;) Po prostu.


Jeżdzę raczej spokojnie ale lubie mieć zapas pod nogą, olej zmieniam co 12000km. Długo nie wytrzyma tzn. ile ? 10tys, 20tys. 50tys. 100tys.........


Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, Turbo do AKE [jeżeli w porę wymienisz], aby go nie zassało to stosunkowo nie duży koszt [regenerowana laserowo wyważana]. Lecz napiszę Ci trochę "szczerze" V6 2,5 NIE znosi mocnych programów. Czyt. wiąże się to z dużymi wydatkami... eksploatacji. Masz A4 moim zdaniem ze zdrowym motorem 180PS to swietny kompromis tego całego bałaganu.

dawka obecna na życzenie kierowcy 008Nd - 80mg :), lecz już ograniczenie dawki (momentu obr) - 50mg, a ograniczenie dawki poprzez masę zasysanego powietrza (ogr dymienia) ~53 mg, Zawsze od razu po modzie powinieneś robić logi, potem masz większe szanse na przybliżone wskazanie niedomagania...

Tyle OT. pozdrawiam.


No właśnie też tak pomyślałem, że logi powinienem zrobić zaraz po.... Powiedz mi co oznacza ograniczenie momentu do 50mg (bo przepływka rozumiem, że więcej jak 53mg nie wyda...
Z czym związane mogą byc koszty eksploatacji tak doładowanego auta - zawieszenie będzie siadać, napęd, dwumas..... ???

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2010 12:43:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Na moje oko soft jest mocny, lecz robiony chociaż przez kogoś [nie debila], lecz jedno mnie zastanawia, czy program był robiony na pokaz i oczekuje reakcji tłumu AKP, która widać olała to ciepłym sikiem, czy tuner któremu ufasz zrobił Ci takie kopyto (przed spadkiem dołu obr.) i zapoznał Cię co się wiąże z taka eksploatacją 2,5 V6... zapewne nie. Choć tego nie wiem.
1.Sprzęgło oczywiście, leci szybciej...
2.Nie ma kpl logów więc cieżko ocenić dużo rzeczy.
3.Zwiększenie ciśnienia w silniku, z czasem spowoduje lawinę wycieków...
4.Turbo bez [OB] średnio utrzyma "kopa" pi razy oko 30tkm (jeżeli reszta domaga).
5.Intercooler b.podatny na rozszczelnienia (pamiętaj piszę to w zależności od stylu jazdy) co kiedy padnie, bo tego nie wie nikt. Chyba ze mistrz od 2,5 którego prześwietli od A - Z, tez napisze Ci w przyblizeniu... ja to piszę ze swojego doświadczenia.
6.Potliwość dekli zaworowych, które się teraz kupuje w calości 400zl szt.
7.Przeładowanie Turbo, bardzo niebezpieczna rzecz ze względu na następstwa uszkodzenia turbiny, sassanie oleju (zasmarkanie katalizatora). Żar z du... wypalanie gniazd zaworowych. Wessanie łopatek Turbo do głowicy, wybuch z serii "pogromcy mitów" :): co do wtryskiwaczy, można polemizować na róznych plaszczyznach.
8.Wałki i hydraulika napiszę to raz dla niedoczytanych...
Po modzie, ulega "skupceniu" szybciej, w serii jak to niektórzy piszą jest kupa. Nie jest, tylko trzeba wymienić za czasu tyś km "sredniej krajowej usterkowej" ;) i lata z moca serii dalej. Teraz są wałki regenerowane/zamiennki + sprawdzona hydraulika INA nie za kosmiczne pieniądze. Jeżeli się do tego zastosujesz spokojna głowa o głowice...(pomijając turbo)...
9. Co to pompy VP44 i 80mg/skok na życzenie kierowcy, nie znam jej może nie ma blokady, lecz ograniczenie momentu z kolumny 2 i 3 nie wygląda kosmicznie, ale jest to także spowodowane innymi czynnikami na to uwarunkowanymi. (takie wrózenie z fusów, tym bardziej)
10. wszystko trzeba szybciej wymieniac dla rozsądku, olej, rozrzad, filtry. Co w 2,5 jest najgorsze cenna rozrzadu oryg.

To co u Ciebie koi w oczy to doładowanie ~ 2,5 milibar (co w w serii AKE jest max ~2,2 mbar do 3,5RPM), czy wynikającę z mapy tunera (Tak mi się widzi). Jak pisałem robi się logi na serii widać lepiej i można o tym pogadać. Z tego co się nasuwa "tuner" nie zlogował auta przed modem.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2010 14:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
... możesz mi jeszcze napisać, których logów brakuje. Dorzuce je tutaj i może powiedziałbys coś więcej. Logi robiłem z tematu "Diagnostyka TDI"

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 11:39:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Machnij jeszcze raz wszystkie + stat.008 :) , a i napisz ile km juz nakręciles od czasu 1szych logow.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 11:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
program jest lichy - limiter ograniczenia momentu na sztywno.

logi wyglądają prawidłowo.
ciśnienie doładowania należy oceniać od ok. 2000 rpm. poniżej 2000 rpm żadne V6 nie będzie mieć zbieżnych wartości pomiędzy żądanym a aktualnym [to wynika z konstrukcji tego silnika].

masz w złym stanie pompę wtryskową. może ona odpowiadać za brak mocy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2010 16:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
meszrum napisał(a):
program jest lichy - limiter ograniczenia momentu na sztywno.

logi wyglądają prawidłowo.
ciśnienie doładowania należy oceniać od ok. 2000 rpm. poniżej 2000 rpm żadne V6 nie będzie mieć zbieżnych wartości pomiędzy żądanym a aktualnym [to wynika z konstrukcji tego silnika].

masz w złym stanie pompę wtryskową. może ona odpowiadać za brak mocy.

Jesteś w stanie określić jak zły jest stan pompy (kiedy posypie się całkowicie?)? Czy dawki podawane na biegu jałowym jak i pod obciążeniem są za niskie (jakie są normy)? Podchodzi pod regenerację - czy w ogóle robi się regenerację pomp ? Mógłbyś jeszcze powiedzieć troszkę więcej o "limiterze ograniczenia momentu" - o co tutaj chodzi ? Wiem, że dużo pytam ale lubie wiedzieć na czym stoje...

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2010 13:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2007 16:33:52
Posty: 22
Lokalizacja: Cork (irl)
Auto: A6 C6 le mans 3.0tdi virusowane grubo
Przy 2.5tdi i remapie przepływka musi być na 100% bo inaczej nie da ci dawki jaką wymaga ster. A jak nie da dawki to za dużo powietrza będzie spalać i przez to będzie to spalać w zbyt wysokiej temperaturze a od tego krótka droga do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych.
W razie czego posiadam używaną pompe na sprzedaż od a4 ake z 04 roku.
Jak będziesz szukał to pamiętaj że nie może być od A6/allroad bo tam komunikacja po CAN idzie a w reszcie po K-line. Mimo, że oznaczenia silnika są te same A6 nie podejdzie.
W razie czego pisz na maila info (at) v-max.ie.
I podepnij jak możesz inną przepływkę i zrób testa.
pozdro

_________________
A6 S-line 2.7 BiTurbo '01, AZA, Quattro, 300KM -ale to juz bylo...
A6 C6 le mans 3.0tdi '07 zavirusowane, nie szczepione!
www.corkturbo.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2010 20:30:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ten czip to knot
zerknij tez na kolumienke EGR duty cycle w 003BS (wlaczanie i wylaczanie naprzemienne recyrkulacji spalin) - gdy recyrkulacja jest wylaczona (wysokie wartosci w MAF actual) to kolumienka EGR duty ma wartosc 100 (pelne wylaczenie recyrkulacji)
W normalnej serii czy po niedebilnym czipie kolumienka "EGR duty" w logu 003D przy pelnym bucie takze ma okolo 100 gdyz przy bucie potrzebujemy tlenu a nie spalin, prawda? U Ciebie ta wartosci wynosi 88 (autor tej modyfikacji robil cos na pale) - seryjna zadana wartosc przeplywu w 003D jest ponizej faktycznej przy pelny, bucie... no autor modyfikacji delikatnie mowiac poeta w swoim fachu nie jest
O co chodzi z limiterami masz w linku w podpisie w moim poscie (analizujemy logi - przeplywomierz)
Co swiadczy o kondycji VP44? Porownaj zakres wartosci poprawnych w naglowkach kolumn w 001S z faktycznymi wartosciami...niska dawka/injected quantity (mimo ze w normie) w polaczeniu wysokim CF i to poza norma to raczej pompa padaka - moze miales klime wlaczona? (to tlumaczyloby CF ale nie niska wartosc dawki)
Co moglo nagle zabrac moc??? - nie mam pojecia.. moim zdaniem i tak powinno przy tym ladowaniu i koksie zapierd... - ladowanie cos faluje - moze klopoty z podcisnieniem sterujacym grucha T? Moze zapieczone kierownice?
yarecky3 napisał(a):
Przy 2.5tdi i remapie przepływka musi być na 100% bo inaczej nie da ci dawki jaką wymaga ster. A jak nie da dawki to za dużo powietrza będzie spalać i przez to będzie to spalać w zbyt wysokiej temperaturze a od tego krótka droga do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych.

BZDURA
to nie silnik benzynowy ale klekot, ogranicznuk dymienia mozna i tak zawsze wyslac w kosmos
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 16:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
yarecky3 napisał(a):
Przy 2.5tdi i remapie przepływka musi być na 100% bo inaczej nie da ci dawki jaką wymaga ster. A jak nie da dawki to za dużo powietrza będzie spalać i przez to będzie to spalać w zbyt wysokiej temperaturze a od tego krótka droga do wypalenia zaworów i gniazd zaworowych.
W razie czego posiadam używaną pompe na sprzedaż od a4 ake z 04 roku.
Jak będziesz szukał to pamiętaj że nie może być od A6/allroad bo tam komunikacja po CAN idzie a w reszcie po K-line. Mimo, że oznaczenia silnika są te same A6 nie podejdzie.
W razie czego pisz na maila info (at) v-max.ie.
I podepnij jak możesz inną przepływkę i zrób testa.
pozdro


... jakie powinny być wartości przepływki dziłającej na 100%. U mnie zmapowane jest na 80...... ile powinny wynieść te wartości w odpowiednim zakresie obrotów ?

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2010 16:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
przemekk74 napisał(a):
Co moglo nagle zabrac moc??? - nie mam pojecia.. moim zdaniem i tak powinno przy tym ladowaniu i koksie zapierd... - ladowanie cos faluje - moze klopoty z podcisnieniem sterujacym grucha T? Moze zapieczone kierownice?


... i zapier...... nawet nieźle...
... praca sztangi była prawidłowa - po czym poznać zapieczone kierownice ? trzeba zwalać turbo i rozbierać je ?

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2010 20:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2010 17:26:45
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A4 2.5 TDi 180KM AKE
przemekk74 napisał(a):
W normalnej serii czy po niedebilnym czipie kolumienka "EGR duty" w logu 003D przy pelnym bucie takze ma okolo 100 gdyz przy bucie potrzebujemy tlenu a nie spalin, prawda?

... nie wiem czy to ma znaczenie ale chciałem chipa bez najmniejszej chmurki dymku z tyłu... na zdrowy rozum biorąc gdyby przy pełnym bucie silnik dostawał max tlenu to dym szedłby w rurę.... poprawcie mnie jeśli się mylę...

_________________
baki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2010 11:01:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
jak jest duża masa powietrza, duza dawka na pompie rzadko kiedy nie puścisz Batorego. Szcególnie z niskich obrotów, jak Ci się wciśnie wiecej niż program zada, a osprzęt chwilowo nie ogarnie. Po programie operujesz gazem chirurgicznie. I tak Ci daję 25tkm na jazde na tym programie, potem beda schody i większe rozbierzności i nastepny topick jak reanimować kulejące 2,5 :):
1. nastawnik pompy
2. turbo
lub odwrotnie.
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: