Programik zrobiony rzeczywiście bardzo ładnie.
Moment rozłożony podręcznikowo...
Szacunek dla Rogala.
ale...
Jak to w stylu carlnovy - kilka pytanek:
1. W 003 różnica pomiędzy zadaną i rzeczywista masą zasysanego powietrza dosyc znaczna (847 mg/skok - zadana ; 1000,9 mg/skok - rzeczywista)
2. Kąt poczatku wtrysku wyprzedzony poza zakres - dopuszczalny dla AKN-a jest 10* v.OT - Ty masz aż 13,8 * ATDC
3. Mapa ciśnień doładowania rozłożona perfekcyjnie do 2346 mbar - ale masz ewidentne przeładowanie SebMis - osiągane rzeczywiste 2560,02 mbar nie jest bezpieczne dla Twojej turbinki oraz na bank skutkuje błedem 00575 z cechą 08. Poza tym bezwładność turbiny jest ogromna zobacz jak późno osiąga zadane przez mapę ECU ciśnienie
Nie wiem, czy nie czeka Cię zabieg czyszczenia kierownic VTG.
Dziękuję za logi - dają mi dużo do myślenia i jest to znakomity materiał porównawczy. Napisałem Ci co mnie niepokoi, ale może wypisałem bzdury i ktoś mnie poprawi...
Carnlova ustawia się na pomiar mocy na przenośnej hamowni Dynatec - bezpiecznej dla tipa. Musze tylko dokładnie zważyć autko i juz niedługo pochwalę się (lub nie
) wykresikiem.
Słyszeliście o tym panowie ? Ciekawi mnie jakie jest Wasze zdanie na temat pomiaru mocy na drodze za pomoca czujników na kołach i przeliczenia wagi i rozmiaru kół ?