Witam ponownie
Wystarczą mi powyższe - zgodne w ocenie - odpowiedzi z Waszej strony. Panowie -
Dzięki serdeczne za udział w moim topiku
Oczywiście zapewniam, że nie odbiło mi "do reszty", a przedstawionego na fotce filtra nie założyłem. Pojechałem do najbliższego moto-sklepu po Mahle-Knechta (czy jak się to pisze ...).
Spanky - przykro mi, że prawdopodobnie drugi raz spadłeś teraz z krzesła i gdybym przewidział aż takie konsekwencje - topik by nie powstał ...
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
.
Na pocieszenie Ci powiem, że mi też zrobiło się czarno przed oczami po wyjęciu tego "czegoś" z pudełka. Fitr kupowałem w ASO osobiście, więc nie ma mowy o jakimkolwiek fałszerstwie ... .
Nie wiem co się dzieje - tego nie sposób pokazać na zdjęciach ale oryginalne przednie klocki hamulcowe - kupione w tej samej chwili i na tą samą fakturę co filtr w ASO VW - są luźne w jarzmie i podczas każdego hamowania przy małych prędkościach słychać wkurw..jące "cykanie". Rozkręciłem wszystko ponownie, żeby upewnić się czy poprostu jarzmo trzymające klocki nie jest wyrobione - ale nie jest. Klocki są zwyczajnie "za małe". Jest na nich napis (oprócz sygnaturki Audi/VW) Textar ... .
Przy okazji dużego przeglądu (INO2) w moim AVB wyszła jeszcze jedna niespodzianka - nieszczelna, przegnita "dołem" chłodnica wody (samochód wyprodukowany w 10/2002 i bezwypadkowy, 167000 km oryginalnego przebiegu, ogólnie bardzo zadbany). Kupiłem tą mydelnicę żeby oszczędzać (szczególnie na jazdach lokalnych) i wozić nią to, czego szkoda mi pakować do Audiczki ... ale jak narazie spotykają mnie same rozczarowania i nieplanowane wydatki
![n :(:](./images/smilies/024.gif)
.
Wracając do filtra - ten wymieniony wcześniej - jeszcze w niemieckim ASO podczas poprzednich przeglądów - pochodził od Knecht-a (i oczywiście był oznaczony jako część oryginalna Audi/VW.
Poniżej: większość części zakupionych w (polskim) ASO do "dużego przeglądu", nie wyłączając własnie oryginalnych klocków hamulcowych oraz zestawu naprawczego rozrządu i pasków: alternatora + klimatyzacji:
Czy sugerując się ostatnimi doświadczeniami powinienem kolejny rozrząd wymienić "na wszelki wypadek" po 60000 km - zamiast przepisowych 90000
![n :galy:](./images/smilies/041.gif)
...
Życzę Wszystkim miłego i udanego tygodnia
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)