.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 06:05:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI AEL] Prośba o ocenę logów+ turbo OFF
PostNapisane: 09.sie.2007 18:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
Witam
A6 1996r 2.5TDI AEL Avant bez wirusa bez quattro
brak błędów w ECU
u mnie od 2 lat na liczniku 290tkm - nie wiem czy oryginał
ja zrobiłem 110tkm prawie wyłącznie na ROSYJSKIEJ ropie
ALE z "pewnego źródła" :):

to moje pierwsze ligi wiec proszę o wyrozumiałość
wszelkie komentarze i wskazówki mile widziane

statyczne

000 001 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed1 ... 5b515.html
004 007 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/044 ... bda4f.html


dynamiczne
000 001 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/888 ... f5d26.html
004 008 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/411 ... 2ae88.html
004 008 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/439 ... ba717.html

BS
000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6 ... 15ab9.html
003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fe ... e3326.html
004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98b ... aebe4.html
011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/870 ... a5de6.html

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 10.sie.2007 19:54:12 przez Bolhoy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 20:28:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Turbo wcale nie pompuje. To auto jedzie??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 20:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
tak jedzie
wydaje mi sie ze nie najgorzej
czy możliwe ze zle zrobiłem logi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 20:38:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Zrób log dynamiczny turbiny jeszcze raz(011). Rób tylko turbo, nie włączaj dodatkowych bloków(przy pojedyńczym bloku jest inny czas próbkowania).

Czy twoje auto mocno dymi??

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 20:45:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
dymi jak to diesel przy redukcji i noga w podłodze kopci na czarno ale nie tak mocno
na wolnych obrotach ogóle nie ma dymu

miałem nieszczelny dolot wtedy kopciło ale dzięki forum szybko zlokalizowałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 20:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
logi zrobię dopiero jutro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 21:00:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Widać że z turbo jest coś nie tak, może WG jest cały czas uchylone(zapiekło sie)

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 22:21:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
jestem zielony w logach ale dzięki Twojej pomocy wiem już gdzie sprawdzić
jak pompuje turbo
dzieki
mógłby wyjaśnić skrót WG i jak sprawdzić czy jest zapieczone
l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 11:42:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
WG- wastegate, upuszcza cisnienie jak turbo nabije już wymaganą ilość. Jeśli u ciebie jest cały czas uchylony to turbo nie ma szans nabićciśnienia bo wszystko ucieka. WG to taka gruszka przy turbinie, ale w AELu jest kłopotliwy dostęp.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 17:44:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
sorki za poźne odpisywanie ale praca najwarzniejsza ;)

przed chwilką zrobiłem nowe logi tylko 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... 5c307.html

jak najłatwiej sprawdzić tą WG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 18:05:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
to auto wogóle przyspiesza ?

tu wogóle turbo nie pompuje

mowisz ze ma kopa , a jezdziles sprawnym aelem ?

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 19:52:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
nie jeżdziłem innym AELem ale:
po przekroczeniu 2500rpm czuc roznice w przyspieszeniu
guma IC - kolektor przy obrotach 4000rpm bardzo twarda
predkosć max 223( wskazania climatronika)
przy przyspieszniu 2biegu po deszczu traci przyczepnośc (opony dunlop
195/65/15)

i to tyle subiektywnych spostrzezeń odnosnie mocy mojego auta

bardzo prosze o wskazówki odnośnie dalszej diagnostyki i naprawy mojego auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 19:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
turbo stoi wiec auto nie ma doładowania i wg logów nie mozesz miec powera :)

, lmm mierzy
moze innym vagiem zrób logi

pierwszy raz cos takiego widze zeby turbo stało w miejscu a auto zapier....

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 19:59:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
może głupie pytanie ale czy na KKL line (2 linie K) zdiagnozuje AEL'a czy muszę mieć K-line (max 232) ?

i jeśli już offtop to czy to dobre będzie do 1z :http://www.moto.allegro.pl/item220303864_interfejs_vag_obd1_obd2_vw_lt_max232_promocja_.html

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 20:14:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
czyli możliwe ze z autem jest wszysklo ok tylko logi są do bani?
jutro zrobie innym Vagiem i innym kompem i,nterfejsu innego nie mam
mogłby ktos jeszcze cos powiedziec na temat innych bloków?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2007 20:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 20:40:49
Posty: 364
Lokalizacja: legnica
Fazi1111 napisał(a):
może głupie pytanie ale czy na KKL line (2 linie K) zdiagnozuje AEL'a czy muszę mieć K-line (max 232) ?

i jeśli już offtop to czy to dobre będzie do 1z :http://www.moto.allegro.pl/item220303864_interfejs_vag_obd1_obd2_vw_lt_max232_promocja_.html

bedzie pasowal

_________________
a6 c7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 08:23:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Bolhoy napisał(a):
czyli możliwe ze z autem jest wszysklo ok tylko logi są do bani?
jutro zrobie innym Vagiem i innym kompem i,nterfejsu innego nie mam
mogłby ktos jeszcze cos powiedziec na temat innych bloków?


Ja miałem identyczne objawy, okazało się, że przekłamanie powstawało na przewodzie prowadzącym do ECU i podającego ciśnienie, miał dziurę zaraz na pierwszym wygięciu po wyjściu z kolektora. Po zdjęciu obudowy jest bardzo dobry dostęp.

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 12:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
harryON strzał w dziesiątke :peace:
rzeczywiscie była dziura w tym przewodzie
po pracy zrobie nowe logi 011


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 15:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2005 22:28:47
Posty: 419
Lokalizacja: Poznań
Auto: Audi A4 Avant B8
Bolhoy napisał(a):
harryON strzał w dziesiątke :peace:
rzeczywiscie była dziura w tym przewodzie
po pracy zrobie nowe logi 011


cieszę się, pozdrawiam serdecznie. Nareszcie miałem możliwość komuś pomóc :diabel:

pozdrawiam

harryON

_________________
Ford S-MAX 2.0 EcoBoost + powershift titanum X 2012
Audi A4 2.0TDI Avant Ambition B8 CAHA 2009
Ford S-Max 2.0 TDCI Platinum X 2009 - sprzedany
Hyundai i30 2009 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI quattro AKE+virus 2001 - sprzedany
Chrysler Grand Voyager 2.8CRD Comfort 2007 - sprzedany
Audi A6 2.5TDI Avant C4 - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 17:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.gru.2006 21:46:05
Posty: 47
Lokalizacja: Terespol
zrobiłem jeszcze raz logi 011

może teraz ktos sie wypowie odnośnie stanu mojego silnika
chciałbym go delikatnie chiptuningowac np +20KM

ps pojawił sie błąd 00550
czy ustawiać ten kąt teraz czy mozna jeszcze polatac ok 10 tys kiedy to planuje wymianę rozrządu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: