.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 15:54:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDi] szarpie, kto sprawdzi logi?
PostNapisane: 08.sty.2008 16:33:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
mam problem z moim 1.9tdi

ma nierowne obroty i troche szarpie podczas jazdy co staje sie juz uciążliwe ;/ sprawdzalem vagiem wykazalo jeden blad:

regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - błąd sporadyczny

a tutaj mam logi kto pomoze? sa to moje pierwsze logi wiec nie wiem czy dobrze wykonane

[img=http://img141.imageshack.us/img141/7190/mojesw5.th.jpg]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 16:48:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Witam na forum
Proponuje odwiedzic dział NEWBIE..

Zaloguj jeszcze grupe 000 z właczoną opcją Basic Settings

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 16:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
niestety mam vag com 409 shareware i odczytywanie bloku 00 jest zablokowane ;/;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 21:38:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
widac cos z tych logow?? kto pomoze?? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2008 23:39:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
poszukaj w necie VC 311.2 z witaminka ;)
zaloguj odpowiednie grupy.. opis masz na forum przeciez i wyniki wrzuc tutaj to na pewno ktos Ci podpowie w czym problem..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 08:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kiedy wymieniales filtr powietrza ... :?:

[trzeba było poczekac az furka zlapie 90 stopni ... ]

co do błedu [00550] to musisz zrobic 000 Basic Settings i bedzie wiadomo jak bardzo kat sie rozjechał ... [i wetdy go trzeba skorygowac - mechanicznie]

masz problemy z odpalaniem ... :?:

p.s a gdzie reszta logów ... ?

nastepnym razem rob kazdy blok osobno ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 09:29:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
filtr wymieniany latem ale problemy z szarpaniem juz wtedy się pojawiały. ok postaram się umiescic dzisiaj komplet bloków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 09:33:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bkm napisał(a):
filtr wymieniany latem ale problemy z szarpaniem juz wtedy się pojawiały. ok postaram się umiescic dzisiaj komplet bloków


to wymien ... :!: i zrob ponownie logi .. zobaczymy jak zachowa sie lmm [przepływomierz] bo ja narazie kwalifikuje sie do wymiany/czyszczenia ...

co do szarpania i nierównych obrotów to moze nastawnik do czyszczenia... odepnij czujnik predkosci od skrzyni biegów i zobacz czy bedzie jakas poprawa ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 10:01:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
czujnik prędkości tez odpinalem i szarpanie nie ustąpiło, jakie kupie filtr wymienie i zobacze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 10:09:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
co do szarpania i nierównych obrotów to moze nastawnik do czyszczenia...


Albo umiera wtrysk sterujacy.....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 10:29:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bkm napisał(a):
czujnik prędkości tez odpinalem i szarpanie nie ustąpiło, jakie kupie filtr wymienie i zobacze


no to prawdopodobnie wtrysk sterujacy ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wstawiam komplet logów łącznie z blokiem 000bs
PostNapisane: 09.sty.2008 16:48:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
dodam jeszcze ze doszedl kolejny błąd najprawdopodobniej po rozgrzaniu silnika kiedy robilem logi
razem są juz dwa: :(:

550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY :(
65535 Uszkodzony moduł sterujący :(


a oto komplet logów: niech ktos mi powie czy poprawnie wykonane..

blok 000 statyczny w basic settings
Obrazek

blok 000 statyczny
Obrazek

blok 001 statyczny
Obrazek

blok 003 statyczny basic settings
Obrazek


blok 004 statyczny basic settings
Obrazek

blok 007 statyczny
Obrazek


blok 011 statyczny
Obrazek

blok 013 statyczny
Obrazek

___________________________________________________________

blok 000 dynamiczny
Obrazek


blok 001 dynamiczny
Obrazek

blok 003 dynamiczny
Obrazek

blok 004 dynamiczny
Obrazek

blok 008 dynamiczny
Obrazek

blok 010 dynamiczny
Obrazek

blok 011 dynamiczny
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:15:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Statyczny kat wtrysku mocno rozjechany - do natychmiastowej poprawy

W mojej ocenie turbo za slabo pompuje - sprawdz szczelnosc w dolocie, szczelnosc wezykow od/do zaworu N75, podmien N75 z innego auta.
Przepływomierz - OK


65535 - Błąd ten wskazuje na uszkodzenie sterownika ABS lub też zwarcie/brak połączenia w instalacji.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:24:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
rozumiem ze wyczytales ze statyczny kat wtrysku mocno rozjechany - to z bloku 000 (ktora kolumna za to odpowiada?)
ktory blok odpowiada za turbo? chcialbym sie przyjrzec trochę.

czy da się ten kąt wtrysku wyregulowac komputerem czy mechanicznie?


ps. czy będzie pasowal zaworek n75 od golfa 4 1.9tdi? taki sam silnik w sumie tylko młodszy o 4 lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:38:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
2 po Time Stamp, czyli tam gdzie masz wartosc 88 momentami do 90
:)

O ile wiem reguluje sie mechanicznie, przesuwajac pompe, u ciebie jest za duzy czyli musisz ja przesunac od silnika, jesli sie nie myle, bo tyle zdarzylem sie juz dowiedziec na forum.

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 17:52:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemik napisał(a):
W mojej ocenie turbo za slabo pompuje - sprawdz szczelnosc w dolocie, szczelnosc wezykow od/do zaworu N75, podmien N75 z innego auta.
Przepływomierz - OK
pozdr


zgoda co do kata wtrysku ...

reszta jest dokladnie odwrotnie niz napisales .... ;)

turbo pompuje jak nalezy ... :):
natomiast lmm [przepływomierz] nie mierzy i minimalnie obcina dawki ...

bkm tak jak napisalem wczesniej wymien filr powietrza :!:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 18:13:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
ok w takim razie przestawic kąt wtrysku przesuwając pompę w stronę od silnika, czy to zlikwiduje szarpanie i nierowne obroty?


i wymienic filtr powietrrza dla poleprzenia pracy przeplywomierza zgadza sie?



a tak na marginesie.. czy logi wykonane poprawnie? to moje pierwsze moze cos zle zrobilem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 18:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie.
Po pierwsze powtórz logi, bo poprzednie są źle wykonane.
Po drugie - Spanky słusznie obstawia wtrysk sterujący.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 19:30:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
przemik napisał(a):
W mojej ocenie turbo za slabo pompuje - sprawdz szczelnosc w dolocie, szczelnosc wezykow od/do zaworu N75, podmien N75 z innego auta.
Przepływomierz - OK
pozdr


zgoda co do kata wtrysku ...

reszta jest dokladnie odwrotnie niz napisales .... ;)

turbo pompuje jak nalezy ... :):
natomiast lmm [przepływomierz] nie mierzy i minimalnie obcina dawki ...

bkm tak jak napisalem wczesniej wymien filr powietrza :!:



Nie no wielka pomylka i rozkojarzenie, moja wina (pisalem posta w pospiechu).
Jest tak jak pisze spanky..
Jesli nie pomoze wymiana filtra powietrza - lmm do czyszczenia lub wymiany.

pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Ostatnio edytowano 09.sty.2008 19:50:28 przez przemik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 19:50:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
dobrze chlopaki ze wogole cos piszecie :)

tylko ze najgorszy problem to szarpanie silnikiem na jalowym i podczas jazdy!
mam rozumiec ze kat wtrysku do wyregulowania albo wtryskiwacz besposredni do wymiany??


bo jesli chodzi o przeplywomierz to moze objawiac sie spadkiem mocy i zamuleniem?

poprawcie mnie jesli zle pisze


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: