.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 15:39:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6] Nawróciłem sie ;) Mój pierwszy DIESEL, logi, UPDATE!
PostNapisane: 01.wrz.2008 17:01:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Choc moja poprzednia A6 AAH pojechała w dobre ręce to z zakupu diesla jestem zadowlony, ponieważ miałem dość tankowania LPG co 270km, martwienia się co LPG narobi w silniku, krótki zasięg oraz problem z tankowaniem za granica

Mój nowy nabytek to :

Audi A4 Avant B6 - 8E, rok produkcji 2002

Silnik AVF, przebieg oryginalny potwierdzony, serwisowany na bieżąco 201000km.

Błędów silnika - brak

LOGI (wykonałem najpierw dynamiczne, następnie statyczne, mam nadzieję, że to w niczym nie przeszkadza)

Statyczne

www.polerowanie-felg.pl/logi/log000sta.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log001a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log001b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log001c.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003c.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004c.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log007a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log007b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log013a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log013b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log013c.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log018.jpg

DYNAMICZNE:

www.polerowanie-felg.pl/logi/log000dyn.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log001dyn.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003dyn.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004dyn.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log008dyn.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log010dyn.jpg

Grupy 14 brak

Martwi mnie w grupie 13 w próbie statycznej wartości na trzecim cylindrze, które odbiegaja od przedziału, w którym powinny sie zawierać.

Proszę o ocene, poradę oraz wskazówki.

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Ostatnio edytowano 01.lip.2009 17:00:03 przez Góral, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 17:12:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
No ogólnie korekcje w miare równe tylko ten 3ci. Może być tak że pada jeden pompowtrysk. Może podmień miejscami z jakimś innym i zobacz czy jest zmiana.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 17:55:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zapomniales zamiescic waznej 011 dyn.
EGR - zaslepiony lub brudny lub silnik przed zalogowaniem za dlugo chodzil na wolnych obrotach.
Zamiesc wspomnianą 011 dyn oraz 023.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:01:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Dorzucam grupe 11 oraz pozostale logi.

www.polerowanie-felg.pl/logi/log011dyn.jpg

to prawda, silnik troche chodzil na wolnych aby złapał temperature zanim zaczałem logowac

Grupa 23

www.polerowanie-felg.pl/logi/log023a.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log023b.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log023c.jpg

BS

www.polerowanie-felg.pl/logi/log000abs.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log000bsb.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log000bsc.jpg

www.polerowanie-felg.pl/logi/log003bsa.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003bsb.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log003bsc.jpg

www.polerowanie-felg.pl/logi/log004bsa.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004bsb.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log004bsc.jpg

www.polerowanie-felg.pl/logi/log011bsa.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log011bsb.jpg
www.polerowanie-felg.pl/logi/log011bsc.jpg

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Ostatnio edytowano 01.wrz.2008 18:51:45 przez Góral, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B6] Nawróciłem sie ;) Mój pierwszy DIESEL, logi do o
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:23:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2007 18:43:22
Posty: 344
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF
Góral napisał(a):
Choc moja poprzednia A6 AAH pojechała w dobre ręce to z zakupu diesla jestem zadowlony, ponieważ miałem dość tankowania LPG co 270km, martwienia się co LPG narobi w silniku, krótki zasięg oraz problem z tankowaniem za granica

Mój nowy nabytek to :

Audi A4 Avant B6 - 8E, rok produkcji 2002

Silnik AVF, przebieg oryginalny potwierdzony, serwisowany na bieżąco 201000km.

Błędów silnika - brak


Gratuluje nowego zakupu.
Pytanko dot miejsca zakupu :)
Tez szukam takiej audiki z takim motorem.
Moja oddalem w dobre rece - mam nadzieje-i szukam namietnie nowego pedzidelka...mazesz cos poradzic w kwestii zakupu : gdzie i jak najlepiej ja sprawdzic ??

_________________
Było Audi A6 Avant 2,5 V6 1999
Jest :audi: A4 1,9 TDI AVF Avant 2004 - niebawem NA SPRZEDAŻ :)
174KM - dzięki EcuProject , Heble 321 przód & 288 tył , pół skóra środek
Navigation BNS4.2 (spolszczone) + Teleatlas DX 2012/2013


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:47:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
do chwili, gdy nie zobaczymy BSuff, to nie można powiedzieć nic nt. EGR.


problemem tego samochodu jest układ wtryskowy. korekcje przy takim przebiegu powinny być max. 0.6-0.8mg, a jak widać są sporo większe.
wtryskiwacz nr nie żyje [być może sam wtryskiwacz, być może wiązka, która jest schowana w głowicy, lecz na 99% wtryskiwacz].
czy samochód generuje drgania na wolnych?

do tego, na 99% wtryskiwacze wymagają regulacji na stole [ma być 180, a jest pewnie ok. 240 - kolo ze stołem będzie wiedzieć o czym mowa].

zatem,
PDki na stół i regulujemy [ewentulanie jeden wymieniamy].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Oj Góral , czyżby zakup bez VAG`a w łapce ? ;)
Niestety układ wtryskowy w stanie delikatnie rzecz biorąc słabym, aczkolwiek w PD prawie tego nie odczujesz - odczują tłoki ...
Resztę napisali koledzy.
Powodzenia w doprowadzaniu do serii. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 18:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
oczka do góry, bo wyedytowalem ;)

Meszrum czasem czuc drgania na wolnych obrotach i właśnie ciagle sie zastanawiam od czego sa pochodne, czy od tego wtryskiwacza czy dwumasu.

Basekt auto kupowalem w de, szczerze mowiac, nie bylo czasu zlogowac :( ale teraz czas na doprowadzenie do serii, gdzie licze na Wasza pomoc oczywiscie ;)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:28:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
sory za ot ale ile za takie cudo ? i czemu nie w q [ sam zamierzam cos kupic w najblizszym czasie]

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:31:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie dokuczaj mu, pewnie cały Wrocław pyta "Czemu nie q" ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:33:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
a czemu nie quattro :D

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:33:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Baskecior napisał(a):
Nie dokuczaj mu, pewnie cały Wrocław pyta "Czemu nie q" ;)


a Przemik tak na mojego AWX'a narzekał ;)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
o quattro jecza caly czas :D wszyscy i wszedzie, auta szukalem od marca...musialem z czegos niestety zrezygnowac... cena na pw

troche fotek tu : www.polerowanie-felg.pl/mtm

Ale prosze nie zasmiecac tematu :D prosze o odpowiedzi w sprawie logów ;)

Ogólnie podłamałem sie trochę sytuacja wtryskow :( :D

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:43:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak mogłeś kupić bez q.... fatalnie.. wiem, że tańsze opony, ale żeby aż tak :/ :/ :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Mi najbardziej podobają się w tym aucie - szprychowe felgi :peace:

Sorry za OT ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:51:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Madness napisał(a):
Mi najbardziej podobają się w tym aucie - szprychowe felgi :peace:

Sorry za OT ;)


Koniec ot !!

delikatnie zapieczone kierownice ..

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 19:55:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
gustav200 napisał(a):
Madness napisał(a):
Mi najbardziej podobają się w tym aucie - szprychowe felgi :peace:

Sorry za OT ;)


Koniec ot !!

delikatnie zapieczone kierownice ..

Eeee ... ja bym się odstosunkował od kierownic, trasa z butem w podłodze i będzie idealnie ...;)
0,2 BAR`a ob w AWX to nic ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2008 23:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
023 jest OK. układ wtryskowy nie był drutowany.
EGR też żyje, choć przy tym przebiegu pewnie jest w oleju [sprawdź!].

pompowtryskiwacze na stół [niestety VAGiem nie można tego zrobić] i regulujemy na 180 - układ wtryskowy będzie jak nowy, a drgania odejdą.



[OT]
ostatnio mój ziomal nabył AVB [Passat 3BG] z 2005 @ 150 000km [udokumentowane przez Dreda]. jakie też było zdziwienie, gdy po rozruchu niemalże nie zrzuciło mi dupska z fotela - silnik miał drgania ok. 6cm w stosunku do normalnego ułożenia.
...a korekcje...
1.9 | 2.2 | 2.4 | 2.99

PD trafiły zatem na stół - jeden okazał się martwy, reszta na regulację, po której korekcje wyglądają mn. w. tak:
0.1 | 0.3 | 0.2 | 0.2

...wróciła moc, Stefan odszedł.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 07:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
meszrum napisał(a):
023 jest OK. układ wtryskowy nie był drutowany.
EGR też żyje, choć przy tym przebiegu pewnie jest w oleju [sprawdź!].

pompowtryskiwacze na stół [niestety VAGiem nie można tego zrobić] i regulujemy na 180 - układ wtryskowy będzie jak nowy, a drgania odejdą.



[OT]
ostatnio mój ziomal nabył AVB [Passat 3BG] z 2005 @ 150 000km [udokumentowane przez Dreda]. jakie też było zdziwienie, gdy po rozruchu niemalże nie zrzuciło mi dupska z fotela - silnik miał drgania ok. 6cm w stosunku do normalnego ułożenia.
...a korekcje...
1.9 | 2.2 | 2.4 | 2.99

PD trafiły zatem na stół - jeden okazał się martwy, reszta na regulację, po której korekcje wyglądają mn. w. tak:
0.1 | 0.3 | 0.2 | 0.2

...wróciła moc, Stefan odszedł.


EGR poszedl na pierwszy plan, czysciutki, nie wiem dlaczego, czyszcza to w de?

Czyli priorytetem jest wymiana tego 3ciego oraz regulacja pozostałych czy sama regulacja wszystkich 4rech?

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 07:41:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Góral,

najpierw trzeba je wyjąć i sprawdzić. wówczas okaże się, czy 3jka jest sprawna, czy nie [może się np. rozlecieć podcza wyjmowania].

prawdopodobne, że jeden będzie do wymiany [lecz jest to tylko prawdopodobne].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: