silnik to AFB - wynika to z wersji sterownika silnika.
program sterujący poddany jest modyfikacji, która wygląda bardzo porządnie.
brakuje logu statycznego 001.
co do oceny logów:
1. katastrofalnie źle ustawiony statyczny kąt wtrysku, co jest widoczne w 004BS, 004sN oraz 000BS - ma być w 004BS 2*ATDC na Late , a jest 3.2*BTDC [czyli po drugiej stronie]. czy ten samochód, na mrozie, uruchamia normalnie, czy może kręci?
kąt ustawisz w ten sposób:
http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf .
2. przepływomierz nadaje się do czyszczenia/wymiany. zanim wymienisz, należy go wyczyścić wg poradnika:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084 . po czyszczeniu logujesz 008 i 010 dynamicznie i pokazujesz nam.
lmm odpowiada za brak mocy silnika.
kiedy był wymieniany filtr powietrza?
3. korekcje wg mnie są bardzo OK. w zasadzie powiedziałbym, że niemal idealne.
4. układ wtryskowy nie jest zapowietrzony - OK.
5. T jest OK. nic nie ruszaj.
6. EGR - OK.
generalnie silnik jest bardzo OK.
za brak mocy odpowiada wyłącznie fatalnie źle mierzące lmm. masz teraz ok. 150 PS [co bardzo łatwo można obliczyć].
skoro wiesz co robić, to czekamy na logi po czyszczeniu lmm.
jeżeli Twój mechanik nie wymienił lmm, to jest zwykłym pedałem*.
razem z 001sN możesz dołączyć fotkę żony.
*nowomowa - nie odnosi się do mężczyzny o skłonnościach homoseksualnych, lecz do osoby wykonującej niefachowo to, co się podejmuje wykonać fachowo za wynagrodzeniem.