przerabiałem ten temat, w m57 właśnie
ja wyciąłem tylko dwa pierwsze, są to tak naprawdę pre-katy i one szybciej się zapychają i mają większy wpływ na wstawanie turbiny,
wyciągasz kawałek wydechu ten za turbiną, wycinasz całe katy z obudową i tłumikasz wspawa Ci kawałki wcześniej wygiętych rur, po wyciągnięciu samych wkładów i zostawieniu obudowy możesz mieć buczenie/wycie dlatego nikt nie poleca tego zabiegu, ja dla świętego spokoju udrożniłem/wyczyściłem sobie te dalsze katy,
dlaczego wszyskich nie wyciąłem? podobno po wywaleniu wszystkich jest dość znaczny smród, na tyle śmierdzi że ludzie potrafili wspawywać z powrotem stare katy, ponadto dalsze katy są zescalone z tłumikami środkowymi co też utrudnia operację wycięcia,
ps. za całe dwa prekaty dostałem około 500 zł, napewno ponad 400zł
_________________ mek1 vel przemek530d S4 - moje pierwsze audi + żonowóz astra H 1.6T +lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant było: skodzina megapałer fabia 1.2htp było: e46 330d+ sedan manual 303@705 było: e39 530d T manual
|