.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.gru.2024 04:05:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 15.sie.2016 06:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2016 06:49:52
Posty: 7
jaro812 napisał(a):
uzyj plaka, najmniej agresywny a w koncu odpali :) ok- czekam na gradobicie za taką propozycje od reszty forumowiczów...


Tak też próbowałem pod koniec całych operacji odpowietrzenia , tylko uzywałem jakiegoś samo startu czy jak to się tam nazywa
Ale zednego efektu odpala ale chodził tylko na samostarcie przestawał pisać mu to gasl
Wymienię ten zaworek i zobaczę czy to coś pomoże
A jak nie to będę musiał przełożyć pomp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 15.sie.2016 12:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Coś kolego źle robisz i dlatego nie możesz odpalić. Plaka można używać śmiało ale tylko mając pewność że pompa jest odpowietrzona,w przeciwnym wypadku sucha pompa może się szybko uszkodzić. Ostatnio znajomy wpadł na pomysł wymiany filtra paliwa i niestety zapowietrzył układ, nie miałem żadnego sprzętu poza strzykawką i skrzynką z kluczami,najpierw zalaliśmy przewody biegnące do baku,oczywiście na tyle na ile to możliwe,później filtr paliwa,następnie używając klucza torx odkręciliśmy dekielek pompy wtryskowej i zalaliśmy ją aż się z niej wylewało,zakręciliśmy dekielek i zalaliśmy przewód biegnący od filtra do pompy,całość poskręcaliśmy i na koniec próba odpalenia,popuszczamy wtryski paliwa kręcimy,trochę pomógł plak, silnik zapalił po kilku kręceniach.

Bardzo ważne i chyba najważniejsze to zalany filtr paliwa, w trakcie odpowietrzania pompy przewody na wtryskach muszą być zakręcone,wszystkie wężyki przelewowe muszą być idealnie szczelne a podkładki miedziane pod śrubami ich króćców najlepiej nowe. Sprawdź dla pewności komputerem czy nie ma jeszcze jakichś błędów.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 15.sie.2016 20:58:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2016 06:49:52
Posty: 7
tomek83f napisał(a):

Bardzo ważne i chyba najważniejsze to zalany filtr paliwa, w trakcie odpowietrzania pompy przewody na wtryskach muszą być zakręcone,wszystkie wężyki przelewowe muszą być idealnie szczelne a podkładki miedziane pod śrubami ich króćców najlepiej nowe. Sprawdź dla pewności komputerem czy nie ma jeszcze jakichś błędów.


Które podkładki miedziane masz na myśli. ?
Pod jakimi srubami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 16.sie.2016 00:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2006 02:10:21
Posty: 57
pewnie chodzi o te przy wtryskach male od przelewu co wezyki na nich sie trzymaja. wez sprobuj jeszcze dmuchac ile sie da w wąż od pompy przy popuszczaniu wtrysków, mi pomoglo ostatnio bo wypchalem troche powietrza z przewodów od wtryskow siłą płuc...
P.S. używaj tylko plaka jak cos bo te samostarty czy inne dezodoranty zbyt agresywne są.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 16.sie.2016 21:08:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2016 06:49:52
Posty: 7
Wymienilem podkładki miedziane wężyki przelewowe
I pokażal się disel na wtryskach
Ale nic nie zagadać
To myślę podłączenia go do kompa i sprawdzę błędy
I zaczęła migacz lampka od świec
Blad 1318 i trzeba wkręcić pompe i na serwis Boscha

Ma może ktoś jakiś opis krok po kroku ja i od czego zacząć
Przy demontażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2,5 TDi V6 AFB] - bezpieczne odpowietrzanie VP44
PostNapisane: 26.sie.2021 00:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
Witam, ja mam takie pytanie. Z góry przepraszam za porównanie ale chciałbym zrozumieć pewna rzecz... W 1.9tdi vp hmm jak jest delikatne zapowietrzenie ale auto odpali to układ sam dokończy odpowietrzanie i odpowietrzy się do końca sam... Natomiast z tego co czytam to vp44 (posiadam to cudo) w podobnej sytuacji nie odpowietrzy się samo, czy ja to wszystko dobrze zrozumiałem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: