Witam,
niestety nie udało się przeprowadzić adaptacji...
takie błędy się pojawiają:
Kod:
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
17973 - P1565 - Sterowanie przepustnicą - dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik,
16514 - P0130 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony ,,, Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)
561 - Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz
1088 - Adaptacja składu mieszanki 2 (Mixture control 2)
W tym nowy błąd 16514 którego wcześniej nie było
Jednak po oczyszczeniu pamięci ten błąd się zapętla i pojawia co chwilę:
Kod:
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
17973 - P1565 - Sterowanie przepustnicą - dolne ustawienie nieosiągnięte > ISC, stycznik,
Co teraz powinienem zrobić?
Pozdrawiam
edit:
wcześniej też to było więc dałem przepustnice do czyszczenia, myślę że mechanik zrobił to poprawnie nie podejrzewam go o to że coś tam zepsuł i czy można coś tak po prostu zepsuć, wiem że po oczyszczeniu auto odpala zawsze na cyka (ewent dłuższy cyk), gdzie wcześniej odpalam czasem przez 2minuty i musiałem go przygazować (jeżdżąc na gazie) więc się to na pewno poprawiło, kwestia tego że czasem mi nie trzyma obrotów i gaśnie gdy dojeżdżam do skrzyżowania i obroty lecą w dół bez obciążenia ze strony skrzyni biegów jak wysprzęglam by zredukować do 2/1, pewnie winą jest to ustawienie przepustnicy...