.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:05:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2010 08:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
masz formalnie poprawnie, jezeli dalsza regulacja nie jest mozliwa bez rozbierania podaruj sobie.
Przygazowujac zwiekszasz wyprzedzenie czyli wchodzisz w strona BTDC/v.OT.
Mogl Ci sie zmienic poglos pracy silnika na wolnych obrotach jezeli chodzi o prace silnika na obrotach raczej nie ma znaczenia.
Pozdrawiam i powodzenia,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 23:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2010 23:37:33
Posty: 87
Lokalizacja: Wrocław
A jednak zrobiłem Musiałem przekąłdać pasek o 1 ząbek ale chyba się idało. Oto wynik:

http://vaglog.rtnet.pl/awiator_14150.html
http://vaglog.rtnet.pl/awiator_14151.html

chyba nieźle? Na razie proszę o komentarz do tych logów.

Teraz porobię dynamiczne i pozostałe S i BS żeby dalej dopieszczać maszynkę.
A, zamówiełm dzisiaj komplet do zmiany odmy, mam nadzieję, że to też prosta robota.
pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2010 09:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Witam,
mechanikiem nie jestem wiec tylko porownac moge do tego co ja mam.
Kat zadany nie zmienia sie u mnie na wolnych, kat faktyczny lekko +-0.2 faluje. U ciebie kat zadany tez faluje. Pewnie warto sprawdzic czy naciag paska jest prawidlowy (porfilaktycznie - jak widac to auto wczesniej przez farbowanych mechanikow serwisowane bylo)
Czy po skasowaniu bledow (tego "poczatku wtrysku") wyskakuje Ci cos?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 13:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2010 23:37:33
Posty: 87
Lokalizacja: Wrocław
Nacią którego paska? Pasek napędzający pompę sam ustawiałem bo musiałem przełożyć o ząbek. Wcześniej "zanczniki" nie pokrywały się, teraz ustawiłem tak, że się pokrywają (zgondie z instrukcją z tego forum).
To skakanie zadanego kąta miałem także przed regulacją. jakieś pomysły?
Błędów już nie ma, skrzynia tez nie wchodzi już w awaryjny.
CHyba wrzuce nowy temat z tym "pływaniem"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: